Yo te lo dije

         De mult vroiam să vă prezint cea mai tâmpită și mai misogină melodie care există până în prezent. M-am tot ținut să scriu, să-mi spun părerea, dar am amânat, la cât mi-e de scârbă de J Balvin, căci da, el este marele cântăreț care-a făcut o piesă bună de aruncat la gunoi.

         După Tranquila, care a avut un succes fulminat, care mi-a plăcut și mie de altfel, dar fără să mă uit la videoclip și să-i văd moaca plină de ifose a lui J Balvin; mai nou, sau mai vechi, nici eu nu știu, a lansat o altă melodie, numită „Yo te lo dije”. În traducere română „eu ți-am spus”, cu sensul de „eu te-am avertizat, te-am prevenit”. Când am ascultat prima și prima dată melodia am rămas stupefiată. Știu și eu spaniolă, cel puțin vorbită, nu și scrisă, și când i-am auzit cuvintele îmi venea să sparg televizorul. De ce?! Haideți să vă scriu versurile în română să vedeți și voi probă de idioțenie crasă:

 

„Dar… eu ți-am spus totul clar,

Cum a rămas… eu ți-am spus.

Eu ți-am spus că nu o să mă îndrăgostesc,

Te-am avertizat, fata mea,

Că în ziua următoare o să uităm,

Că nu o să ne sunăm.

 

O noapte fără compromisuri,

Ceea ce s-a întâmplat a fost fără preaviz.

Acea fată a căzut în vraja mea,

Acum ea mă sună,

Zice să vrea să aprindem flama,

Că vrea să mă aibă în patul său.

 

Auzi doamna mea, dă vina pe jiggi drama,

Că aventura noastră a fost un weekend,

Nu mă mai suna că am planuri,

Eu sunt J Balvin și în rest știi.

 

Și a fost o plăcere să te am până în zori,

Dacă, cumva nu o să te revăd,

Ți-am spus și am fost foarte clar zicându-ți,

Dar bine, lucrurile se mai întâmplă…”

 

        Și cam astea-s versurile, nu am scris refrenul de o mie de ori, că oricum e degeaba. Omul e praf și pulbere. Pe scurt… tipul este un cuceritor, s-au terminat bărbații la el, și-acum toate femeile îi cad lui în brațe și-l roagă să le… „iubească”, ca să nu folosesc un cuvânt mai urât. Dar știți, el a prevenit fata de la bun început că nu o să se îndrăgostească, că vrea o noapte fără compromisuri. Și totuși ea a acceptat, crezând că o să-l cucerească, dar el nu e genul care să se îndrăgostească.  De plăcut, lui i-a plăcut, dar el e șmecher și nu se implică sentimental. Că de, el e J Balvin, the business, și n-are timp de femei de-astea stresante. Și proasta, dacă vă uitați și la videoclip, cum se trezește îl sună… că ea și-a făcut speranțe, la cât de spectaculos a fost el în așternut. Dar el îi repetă aceeași placă stricată „yo te lo dije, eu ți-am zis, te-am avertizat că nu o să mă îndrăgostesc”. Dar femeia pare a fi grea de cap. Sau o fi J Balvin ăsta un zmeu, un nou Adonis, mai ceva ca Don Juan. Și să vă uitați ce scârbit este el când vede că tipa îl sună, ca și cum: „of, mă sună femeia, Doamne, ce le fac de mă stresează așa?!”

          Și-acum mă întreb, cine dracu i-a făcut versurile?! Dacă el le-a făcut… e clar ce fel de om este. Un misogin care are impresia că toate femeile sunt proaste și curve. Un misogin cu aere de mare macho, un fel de n-ar mai fi, un tip ce se crede superior întregii rase. El înjosește și murdărește femeile, restul bărbaților, dar mai ales iubirea.

         Eu una, dacă aș putea… aș interzice melodia asta, atât îmi este de antipatică. Dacă fața lui îmi repugnă, ei bine melodia pune capac la toate!

         Voi ce părere aveți?

Lasă un răspuns

