Știri și articole de calitate

Valentin   Bună dimineața, dragii mei. Nu râdeți, la mine este ca și cum ar fi ora 8.30. Dar pentru că am vrut să îmi încep dimineața târzie, frumos, am dat un search pe Google: ce facem de Ziua Îndrăgostiților, în ideea de a descoperi un eveniment care să-mi placă și care să merite să-l impart cu jumătatea mea. Așa am ajuns pe site-ul www.recommand.ro, despre care nu știam că există, și așa am găsit informații despre Sweet Fest de Sf. Valentin. Datorită faptului că pe 14 februarie vom sărbători Valentine’s Day, am descoperit pe Recommand.ro că în perioada 14-16 februarie, la Hanul lui Manuc, în București, se va ține Festivalul Dulciurilor Gourmet, Sweet Fest, organizat de Sebastian Tudor. Avem accesul gratuit, lucru superb. Dar deși este la al treilea an consecutiv, eu nu știam de acest festival. Dar mă bucur. Decât să primesc din nou banalele bomboane din ciocolată în formă de inimă, mai bine merg cu iubi al meu la acest festival, unde vom putea gusta toate bunătățile dulci prezentate. Eu sunt înnebunită după dulciuri și vreau să văd și să gust acest paradis minunat al dulciurilor. O informație utilă pentru cei care vor să petreacă Ziua Îndrăgostiților altfel, nu-i așa?! P.S. Cinele romantice le puteți lăsa pentru seară.

Știți, m-a surprins această platformă, în ultimul timp am fost efectiv sufocată pe toate căile, de revistele și ziarele online care nu fac altceva decât să pună titluri exagerate și informații neverificate, cu iz de bârfă. Indiferent că intru pe mail sau pe Facebook, aceste titluri excesive și hiperbolizate sunt peste tot. În schimb Recommand.ro este ca un mare, mare ziar care cuprinde informații reale din toate domeniile, de la arta culinară până la gadget-uri, modă, afaceri și multe alte domenii de interes public. Ceea ce-mi place extraordinar de mult este faptul că articolele sunt scrise scurt și la obiect, din ele nu lipsesc informațiile esențiale, dar în același timp nu sunt sufocate cu 100 de alte idei cu miros de bârfă. Toate articolele sunt foarte profi, de parcă au fost scrise de ziariști adevărați, ceea ce este foarte probabil, cu titluri care atrag prin simplitatea și veridicitatea lor.

Eu una m-am săturat de știrile gen can-can, vreau să citesc dimineața, la cafea, articole de interes public, articole care privesc atât oamenii de rând, cât și pe cei cu funcții înalte, pentru că pe Recommand.ro găsim noutăți interesante din orice domeniu. Și sincer, de-acum înainte îmi voi bea cu plăcere cafeaua în fața laptopului, și când voi vrea să caut o informație adevărată, o să o caut întâi și întâi pe Recommand.ro.

Site-ul în sine este ok, articolele putând fi identificate ușor, ele sunt postate în ordine cronologică, dar avem la dispoziție și lista de categorii, foarte ușor de accesat. De asemenea avem și listă de orașe, unde putem descoperi cele mai faine evenimente din orașul nostru.

Dacă ar fi să mă leg puțin și de designul site-ului, cred că ar trebui puțin îmbunătățit. La prima figură este ușor, dar doar puțin, banal. Cred că are nevoie să devină puțin mai comercial, pentru că ochiul vede, iar inima este atrasă. La cât de multe informații utile sunt existente, un impact creat pe baza designului site-ului ar fi de și mai mare ajutor, atât pentru noi consumatorii, cât și pentru cei care dețin platforma Recommand.ro.

Știți cu ce-am asemănat eu site-ul Recommand.ro?! Cu un portal. Adevărul este că am citit cam multe cărți fantastice. Însă… dacă stăm să ne gândim bine, este un portal către orice domeniu care ne interesează. Un portal care ne duce într-o lume realistă și frumos construită în cuvinte simple și adevărate. Avem posibilitatea de a intra în comunitatea Recommand.ro, iar eu o să o fac creându-mi un cont și abonându-mă la newsletter. Asta ca să nu mai umblu pe bâjbâite, ci să primesc pe mail acele articole care mă interesează.

Una peste alta, am ce face de Valentine’s Day, dar mai ales, am ce citi pentru tot restul anului. Eu una sunt încântată de descoperirea mea, pur întâmplătoare. Voi ce părere aveți de site-ul Recommand.ro?! Nu-i așa că în curând va ajunge super mare și foarte cunoscut?! Eu cred că da, împreună putem termina cu epoca revistelor de can-can, de care ne-am săturat cu toții.

Recomand Recommand.ro, pentru toți cei care vor să citească știri și articole de calitate!

image001

Lasă un răspuns

