Te-aș iubi…

Nu știu nimic despre tine…

Și e atât de intrigant…

Îmi plac ochii tăi,

Să mă scald în privirea lor,

Mi se pare atât de tentant…

Nu știu de unde ai apărut,

Cert este că ai născut în mine curiozitatea,

Te-aș iubi…

Simplu… poate pentru totdeauna,

Nu știu, nu-mi pasă,

Prezentul îmi îndreaptă pașii către tine,

Vreau să ajung la pieptul tău,

Să-ți ascult bătăile inimii,

Pulsul sângelui…

Și să mă infiltrez în sufletul tău,

Ca un ghiocel,

Plăpând dar puternic,

Săpând prin zăpadă,

Născut într-o zi de februarie.

Mă întreb a ce-ți miroase pielea…

A mosc și frunze de tutun…

A scorțișoară și tabac…

A salvie și mușețel…

Nu știu, dar mor de nerăbdare

Să-mi îngrop nasul cârn,

În scobitura gâtului tău lung,

Și dacă-mi vei permite,

Să mușc din mărul Adamului tău,

Și astfel să-ți aflu secretele,

Toate tainele…

Oare palmele tale sunt tot atât de tandre,

Așa cum vocea-ți suavă,

Articulează cuvintele?!

Din buze naști pasiune,

Zâmbetul tău emană iubire,

Umerii lații mă îndeamnă să-i cuprind,

Să te cuprind,

Într-o îmbrățișare lungă.

Vreau să te iubesc astăzi,

Haide să încercăm…

Vedem mâine ce va fi…

Vedem mâine cum ne va fi…

Mahmuri, beți sau fericiți…

Dacă vom vrea să ne mai trezim împreună,

În fiecare dimineață,

Înseamnă că asta-i iubirea noastră…

Ce zici? Te lași iubit?

Lasă un răspuns

