Valerică Day

1920083_752732118078193_2143891160_n

Deja „Valerică Day” e pe finish… sau poate mă înșel. Poate că de-acum în colo încep nebuniile, cadourile, serile incendiare cu sărutări, lenjerii initime sfâșiate din cauza pasiunii și a dorinței. 🙂  

Da, mă amuz. Mi se pare o prostie ca numai de Ziua Îndrăgostiților să te simți mai pasional și mai dornic. De ce numai astăzi să fim tandrii și atenți?!

Oricum, pe mine nu mă interesează cum și ce faceți în seara asta. Eu vreau să știu ce cadouri ați primit și ce ați oferit?! Ați pregătit ceva special, v-ați dat silința?! Sau a trecut pe lângă voi această zi, ca și cum nici n-ar exista?! Eu sunt singură, așa că n-am primit și n-am oferit nimic. Aveam de gând să-mi iau o „zambrea” (zambilă), dar m-am răzgândit. Mai aproape mi-a fost magazinul din colț, de unde mi-am luat o ciocolaaatăăăă, maaare și bunăăăă, cu frișcă. 🙂   M-am îndulcit și gata. În rest, nu vreau decât sănătate.

Par rea, nu?! Și cam nebună! Ei și ce… astăzi sunt sigură că dragostea o simțiți la cote maxime. Eh, hai să fim serioși, e doar febra zilei. Sau poate sunt eu încuiată. Azi am chef să vă necăjesc. Iubirile trec, se sting, se duc, se risipesc… ceea ce aveți astăzi, este foarte probabil să nu mai aveți mâine. Ceea ce văd eu pe Facebook… sincer, nu prea văd oameni cu capul pe umeri care să pună fotografii sau statusuri siropoase, ci numai adolescenții. Dragii mei adolescenți, nu tot ce zboară se mănâncă. Dar trăiți frumos această zi, în fond amintirile rămân. 🙂  

        Dar știți ce-i ironic, din ce în ce mai multă lume tratează cu indiferență această zi. Problema este că nu numai această zi o tratăm cu indiferență, ci și toate celelalte zile. Dacă nici astăzi nu suntem mai iubitori, fiți sinceri și recunoașteți că în alte zile n-aveți nici măcar un dram de tragere de inimă. Așa cum Crăciunul îndeamnă la altruism și dărnicie, Ziua Îndrăgostiților ne amintește să ne mai și iubim, să ne mai acordăm unii altora și atenție, să ne mai oferim și dreptul de a gusta aceste dulcegării siropoase, chiar dacă uneori sunr grețoase.

Îmi place să fiu rea, tuturor ne mai place să fim și răutăcioși. În principiu, oricât am fi de hateri, Ziua Îndrăgostiților are și ea rostul ei. Nu-i chiar așa o exagerare, nu este numai strategie de marketing și un bun moment de a face mulți bani. Pe de o parte ajută și sufletului, apropierilor dintre oameni, iubirii în sine. Și oricât am fi de răi, iubirea nu o putem nega, nu o putem contesta… oricât i-am duce dorul, oricât am fi de privați de ea, iubirea trebuie să aibă o zi a ei de celebrare. Da, știu, noi avem Dragobetele, dar și zilei de Dragobete îi găsim nod în papură. De Dragobete o să spunem că e sărbătoare populară, că se ține numai la țară și etc. Ce, mă înșel?! Nu cred. Recunoașteți că Valerică Day este o sărbătoare mai modernă, comercială, o sărbătoare permisivă pentru oricine. Pe când Dragobetele impune o anumită tradiție, mai mult decât flori și inimioare…

Așa că una peste alta, dacă eram într-o relație, mi-ar fi plăcut să primesc toate prostioarele oferite din dragoste. Bucurați-vă fetelor, dar nu vă dați rochiile jos prea ușor. 🙂  

2 gânduri despre „Valerică Day

  1. Recunosc, eu sunt cam haterita cand vine vorba de Valentine’s Day. Mi se pare lipsita de sens, e goala. Poate din cauza mea, nu stiu. Poate astia singuri au obiceiul de a batjocori aceasta zi speciala pentru multi altii. Oricum…si eu mi-am cumparat dulciuri pe 14 februarie. Am zis sa ma rasfat singura daca nu e cineva care sa ma rasfete. Si mi-am cumparat si o bratara, uite-asa de nervi! :))

Lasă un răspuns

