Să nu facem rabat de la calitate

Spuneam într-un articol anterior că ador prosoapele albe de pe www.prosoapehoteluri.ro. Așa este, nu vă mint. Și ca să continui celălalt articol, după o baie divină și după ce mă șterg cu prosoapele mele preferate, trebuie să vă mărturisesc că îmi place să dorm într-un halat de baie la fel de frumos și de calitate. Eu sunt genul de om care dacă nu mă simt bine cu ceva, nu pot să mai port acel ceva, nu pot să dorm în orice. Așadar am nevoie de un halat de baie pufos, la fel de bun și de spectaculos, așa cum sunt și prosoapele de baie. Probabil că veți spune că sunt pretențioasă, dar asta sunt, așa am fost învățată de mică.

slide_4-960x332

ProsoapeHoteluri.ro înțelege că pielea omului este delicată ca o petală de floare, de aceea ei comercializează o gamă largă de prosoape, lenjerii de pat și halate de baie, toate din bumbac 100%, de calitate germană. Bumbacul din care sunt fabricate aceste produse, este unul de cea mai bună calitate, fabricat la standarde europene. Prețurile fiind în conformitate cu calitatea produselor, niciodată prea scumpe. Toate produsele pot fi de asemenea personalizate prin broderie. Așadar, ProsoapeHoteluri.ro oferă:

–          Prosoape albe sau colorate – în special greek border.

–          Halate de baie cu guler sau cu glugă – calitate deosebită, țesătură din fir dublu răsucit.

–          Papuci baie – din frotir, TNT sau de unică folosință.

Eu sunt omul calității, prefer să am lucruri mai puține, dar de calitate, decât șifonierele pline cu de toate, dar proaste și supuse uzurii, mult mai rapid. Și dacă stăm bine și ne gândim logic, mult mai mulți bani se economisesc dacă cumpărăm produse ceva mai scumpe, dar duse la cel mai înalt nivel calitativ, decât produse ieftine care se deteriorează ușor, care se decolorează, care se rup rapid și cărora li se răresc țesăturile. Știți vorba aceea: „puțin dai, puțin face”. Cumperi ceea ce este mai prost și mai ieftin, dar periodic vei fi nevoit să cumperi alte prosoape de baie, alte halate, alte lenjerii, alți papuci. Cu toții muncim pentru fiecare bănuț și pe niciunul nu ne dă banii afară din casă, de aceea mai bine investim în produse de calitate și vom ști că am scăpat de-o grijă pentru mult timp, decât să risipim bănuții pe nimicuri.

Deja astfel de articole nu mai sunt un lux, sunt o necesitate cu iz de răsfăț pentru orice om. Cu ProsoapeHoteluri.ro este mai ușor ca oricând să te simți bine în propria piele și să aduci intimității tale un plus de eleganță.  

logo

Lasă un răspuns

