Nu există ușă încăpățânată

Vi s-a întâmplat vreodată să rămâneți pe-afară din cauza ușii de la intrarea din casă?! Mie da, și nu vă închipuiți ce neplăcut este, mai ales când nu este nimeni în casă care să încerce s-o deschidă. Ușile metalice sunt bune, sunt mult mai sigure decât cele din lemn, așa cum aveam cu toții o dată. Însă în cazul în care se strică sau se blochează, reparația ei este ceva mai dificilă. Ați văzut și voi, ușile metalice au un întreg sistem de închidere și deschidere, dacă se defectează, s-a dus, poți să întorci cheia de mii de ori, că ea să mai funcționeze, pace. Acum ceva timp în urmă mi s-a stricat sistemul de închidere și deschidere al ușii mele metalice și-am stat pe afară câteva ore bune până am reușit să dau de un lăcătuș care să vină în regim de urgență. Eram extrem de obosită, nemâncată și peste măsură de nervoasă. Mi-am sunat apropiații, am făcut rost de câteva numere de telefon ale unor lăcătuși, dar credeți că am reușit să conving vreunul?! Deloc! Majoritatea nu lucrează în regim de urgență și care totuși lucrau, erau prinși la alte lucrări. Și-am stat și-am așteptat până ce un prieten mi-a recomandat firma reparații uși metalice sectorul 2, București. Am luat numărul de telefon, am sunat și în nici 30 de minute, un lăcătuș profesionist a sosit la mine acasă. Ce să vă spun, a lucrat impecabil, a reușit să deschidă și să-mi repare ușa fără alte incidente neplăcute și mai ales, fără să-mi deterioreze ușa. A schimbat câteva piese și de atunci, ușa mea funcționează perfect. Prețul a fost accesibil, i-aș fi dat oricât la cât de disperată eram, dar lăcătușul nu a profitat de disperarea mea și am plătit exact prețul corect.

Reparatii usi metalice

Ulterior am aflat că firma SC Robadel Servicii SRL are și o pagină web, www.reparatii-usi-metalice.ro. Așa am aflat că firma a fost înființată în anul 2004, având ca obiectiv principal activitățile de servicii suport pentru întreprinderi. Reparatii-usi-metalice.ro are o vastă experiență în domeniul reparațiilor ușilor, ei oferindu-și serviciile atât firmelor, cât și persoanelor particulare.  SC Robadel Servicii SRL este specializată în repararea, deblocarea și schimbarea tuturor pieselor de închidere mecanică, pentru orice fel de ușă. Indiferent că vorbim de uși metalice, uși din lemn, uși din termopan, SC Robadel Servicii SRL rezolvă orice defecțiune. Schimbarea sau repararea sistemelor de închidere, se realizează atât pentru cele mai ieftine, cât și pentru cele comune, sau din contră profesionale, cum sunt cele pentru casele de bani și seifuri. SC Robadel Servicii SRL realizează reparații yale, reparații încuietori, reparații broaște, reparații balamale, reparații amortizoare, și chiar reparații interfoane.  

Echipa dispune de toate echipamentele necesare și de personal calificat, totul pentru a oferi cele mai bune servicii, cele mai sigure, cele mai de calitate, la cele mai competitive prețuri.

Iată principalele avantaje ale firmei de Reparații Uși Metalice:

–         Reparații uși în regim de urgență – aproximativ 30 de minute de la sesizare;

–         Garanție și postgaranție la reparațiile ușilor și la piesele schimbate;

–         Reparații uși NON STOP, la orice oră din zi și din noapte;

–         Deblocări uși fără deteriorarea ușii;

–         Echipă de profesioniști;

–         Reparații uși București, sector 1, sector 2, sector 3, sector 4, sector 5, sector 6, Ilfov și împrejurimi;

–         Oferirea unei facturi fiscale;

Așadar, indiferent de problemă, spațiu, ușă sau defecțiune, SC Robadel Servicii SRL ne stă la dispoziție cu cele mai bune și mai rapide servicii de raparații și deblocări uși. Eu am apelat la serviciile lor și am fost extrem de mulțumită, mai rar profesioniști atât de serioși, de amabili și de atenți. Sunt genul de angajați cu care îți face plăcere să colaborezi. În fața acestei firme de reparații uși metalice nu există ușă încăpățânată și nici de nereparat!

Voi păstra numărul de telefon și voi apela și altă dată la serviciile lor și dacă cineva mă va întreba de un lăcătuș priceput, voi recomanda firma de reparații uși metalice, SC Robadel Servicii SRL din București.

        Și-acum, dragi cititori, urmează întrebarea de baraj. Voi ați rămas vreodată blocați pe afară? Și dacă da, cum ați reușit să rezolvați problema?

Reparatii usi

4 gânduri despre „Nu există ușă încăpățânată

  1. si eu am o teama ca s-ar putea sa raman p-afara.
    imi aduc aminte, copil fiind, pierdeam cheia sau uitam sa o iau… si nu pot sa spun cat stateam p-afar’ sa vina unul din familie sa imi deschida.
    pentru usile metalice chiar e bine de stiut ca exista numere de urgenta… si se poate rezolva rapid

Lasă un răspuns

