Music & More – Chitara Inimii

Îmi aduc și acum aminte de EL… cu mare drag. Eram adolescentă și mă îndrăgostisem nebunește de un bărbat special, așa cum puțini sunt pe-această lume. El era și cred că încă mai este, o fire boemă, un poet, un muzician, un suflet sensibil, romantic… A fost o iubire sinceră, neîntinată, nepângărită de iubirea carnală, o iubire autentică, așa cum numai două suflete se pot iubi. Idila noastră a ținut un an, un an în care am fost extrem de fericită, un an în care zi de zi mi-a dedicat poezii și mi-a cântat la chitară cântece de-amor. Anii au trecut, însă un bărbat ca EL nu am mai întâlnit, El a rămas acolo, în sufletul meu, într-un loc numai al lui. EL m-a învățat să iubesc, dar mai ales m-a învățat să apreciez romantismul, momentele acelea pure și declarațiile de dragoste. Dar mai ales m-a învățat să înțeleg și să iubesc muzica. Sunetul chitarei lui încă îmi răsună în minte, încă îmi pulsează inima în tandem cu amintirea notelor emise de mâna lui, din chitara magică. Avea o chitară clasică, dar suna superb, mai frumos decât orice alt instrument, cu muzica ei m-a cucerit.

Chitara acustica

Acum sunt o femeie în toată firea, dar încă iubesc chitara. La un moment dat, după ce ne-am despărțit, mi-am promis că voi face un curs de muzică, în care să învăț să cânt la chitară. Dar credeți că am făcut-o?! Deloc… n-ar fi avut același farmec. Muzica lui, chitara lui… erau unice.

Dragii mei domni, dacă știți să cântați la chitară, dacă sunteți muzicieni, poeți din fire, nu ezitați niciodată să le cântați iubitelor voastre. Le veți oferi momente unice, declarații nemuritoare… Și dacă tot a venit vorba de instrumentul sufletului meu, chitara, mă simt datoare să vă recomand un magazin instrumente muzicale, se numește Music&More și se adresează tuturor muzicienilor, atât pentru cei care țin această pasiune pentru ei, dar și pentru cei care fac performanță. Aici găsiți instrumente muzicale și accesorii, dar și numeroase informații foarte utile care țin de aceste produse magice, instrucțiuni de folosire, sfaturi de preț. Music&More comercializază chitare acustice, chitare electro-acustice, noi sau second-hand, chitare clasice, bass, claviaturi, tobe și percuții, echipamente de sunet live, DJ echipamente, software de muzică, echipamente de studio și multe, multe alte instrumente și accesorii. Dar ca să fiu sinceră eu vă recomand o chitară clasică sau o chitară acustică, sunt cu adevărat de vis. Muzica lor, nu se compară cu nimic. Toate instrumentele sunt însoțite de prezentări video, articole informative, dar și o echipă inimoasă care este la dispoziția tuturor clienților, pentru a ne ajuta cu sfaturi și sugestii.

Chitare

         Știu că printre cititorii mei sunt și mulți părinți care au acasă adolescenți muzicieni, părinți care și-au îndrumat de mici, copii, să urmeze cursuri de muzică. Unii știu să cânte la mai multe instrumente, alți adolescenți numai la unul singur, oricum ar fi, dragi părinți, magazinul online Music&More oferă seturi de chitare, seturi de tobe, piane digitale, tunere de chitară, boxe, microfoane, căști, precum și chitare acustice de top de la Sigma Guitars, Fender, Tanglewood, Martin, Freshman și multe alte mărci renumite.  Pianele digitale sunt și ele de la Roland, Kawai, Yamaha sau Orla. Cu un singur instrument, le puteți deschide copiilor voștri, o lume întreagă.

Știți, muzica este terapie pentru suflet, plăcere, dragoste, încântare, moment de respiro, pasiune… muzica întregește totul în această viață. Regret că nu am niciun talent muzical, dar când va veni vremea să devin părinte, îmi voi îndruma copii spre muzică. Pentru că muzica este o disciplină care modelează sufletul, în cel mai frumos mod. Muzica ne deschide simțurile și ne face să ne simțim oameni și poezie, cu adevărat oameni.

Pentru mine chitara va rămâne pentru totdeauna instrumentul inimii mele. Tu ce instrument preferat ai? Ce instrument te face să vibrezi?

Music&More

Un gând despre „Music & More – Chitara Inimii

  1. Pingback: Ipocrizie de Valentine’s Day | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

