Root Android, pentru tableta sau telefonul tău

Mi-am dat seama la un moment dat că îmi doresc să am drepturi și libertate deplină asupra memoriei interne a tabletei mele. Dar nu știam cum să fac asta, cum este de făcut. Așa că m-am interesat, nu prea știam eu la vremea aceea cu ce se mănâncă sistemul de operare Android, dar din click în click, din site în site, am ajuns pe site-ul Androidro.ro – welcome to android world. Așa am aflat ce este acela un root Android. Practic Root-ul Android este o operațiune prin care orice om, orice deținător de tabletă sau telefon cu sistem de operare Android, poate căpăta drepturi depline asupra memoriei interne a telefonului sau tablete. Dar trebuie să știți că root-area tabletei sau a telefonului duce la pierderea garanției oferite de producător, așadar, gândiți-vă bine dacă vreți să root-ați sau nu gadget-ul. Mai bine așteptați să iasă din garanție și apoi îi puteți face ce vreți.

Prima mea tabletă a fost o tabletuță Allview Speed City, cel mai ieftin gadget bunicel, dacă ar fi să facem așa o comparație. Speed City are un procesor Dual-Core de 1.5 GHz, 1 GB RAM, cu Android Jelly Bean sau conexiune WIFI. Eu am fost și sunt mulțumită de tableta mea Allview Speed City, nu aveam la ea garanție așa că mi-am asumat riscul de a o root-a. Allview este cunoscut ca fiind un brand românesc, însă ca să fim sinceri, Speed City este de fapt o tabletă chinezească, numită ONDA v701. Această tabletă a fost rebranduită de cei de la Allview, numind-o astfel Speed City. Dar să revenim la oile noastre, vreți să știți cum am root-at tableta, am urmat instrucțiunile primite de pe site-ul Androidro. I-am făcut eu ce i-am făcut și am reușit să o root-ez, dar credeți că am reușit să folosesc tableta și memoria ei la adevărata ei capacitate?! Deloc, pune-i țăranului un gadget în mână. Root-area a fost destul de simplă, instrucțiunile au fost clare și au funcționat, deși site-ul Androidro.ro nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele defecțiuni ce pot surveni ca urmare a root-ării. Dar eu n-am avut parte de neplăceri.

Ideea este că această root-are a deșteptat tableta, dar nu și pe mine, încă nu folosesc tableta la adevărata ei capacitate. Oricum, între timp mi-am luat și o tabletă Samsung, se cam schimbă șmecheria, știu. Nu prea se compară o tabletă Allview cu una Samsung.

         Oricum ar fi, dacă vreți să vă root-ați telefoanele sau tabletele, pe Androidro.ro găsiți Root Acer, Root Allview, Root E-Boda, Root Evolio, Root HTC, Root Huawei, Root LG, Root Prestigio, Root Samsung, Root Serioux și multe altele. Intrați și veți vedea. Dacă sunteți pasionați de gadget-uri, cred că Androidro.ro va deveni un site pe care îl veți urmări zilnic.

          Caută și vei găsi, Androidro.ro! 

Android

2 gânduri despre „Root Android, pentru tableta sau telefonul tău

Lasă un răspuns

