Ești dulce…

Minți!

Și-ți place!

Se vede,

Te citesc,

Ești enervant,

Nu suport.

Dar ce să-ți fac?

Cum să te schimb?

Am eu această putere?

Cum să te determin

Să nu mai minți?

Aș vrea să te schimb,

Dar m-am îndrăgostit de tine,

Nebunește, iremediabil,

Așa mincinos cum ești.

Dar crezi că va ține la nesfâșit

Această iubire pe care tu

O clădești pe minciuni

Și speranțe deșarte?

Uneori minți gratuit,

Alteori de nevoie.

Nu te simți bine

Dacă nu spui și o mică minciunică.

Te ascunzi în spatele măștilor,

Minciunile te fac să crezi

Că ești stăpân pe situație.

Dar nu-i așa,

Eu încerc să te tolerez,

Să te las în apele tale,

Dar crezi că nu văd,

Crezi că nu simt?

Dar te las…

Să văd până unde poți merge,

Să văd cât mai ai de gând să minți.

Ești dulce,

Te plac chiar și-așa mincinos,

Cum ești.

Ești dulce, mă repet,

Ți-aș acoperi buzele cu sărutări,

Când începi să spui minciuni.

Și de multe ori chiar o fac,

Îți stă mai bine când taci,

Îți stă mai bine când mă alinți,

Când mă iubești,

Decât când minți.

Hai, lasă șoaptele mincinoase,

Spune-mi șoapte fierbinți,

Spune-mi că mă iubești,

Chiar dacă mă minți.

Mă îmbăt cu apă rece,

E mai dulce decât vinul

Alb de struguri copți.

Dar ce să fac?!

Cum să mă stăpânesc

Când tu mă ispitești mai tare

Decât o cireașă suculentă.

Sunt ferm convinsă că nu ești

Așa cum mă lași să cred.

Știu că felul tău puternic

Este doar o mască colorată,

Și tu de fapt ești blând,

Și bun și sufletist.

Te voi dezbrăca de măști,

Te voi lăsa gol de minciuni

Și-atunci să văd,

Pe unde o să mai scoți cămașa.

Ești dulce…

Lasă un răspuns

