Gimo.ro – Sufletul anunțurilor imobiliare

Bună ziua, dragii mei, astăzi am de gând să trec la atac. Voi lupta în scris pentru un super scaun de birou care pe deasupra mai face și masaj. Cum?! Simplu! Particip la Concursul Gimo, organizat de cel mai nou și mai inovator site de publicitate imobiliară din România, www.Gimo.ro. Pe această cale vă invit și pe voi să participați la concurs, până pe 23 februarie, și puteți câștiga o Tabletă Asus Google Nexus 7 de 16 GB și un Scaun de Birou din Piele de la Expert-Scaune.ro, cu funcție de masaj încorporat. Da, știu, m-am trezit cam târzior, dar încă ne putem încadra în termen, așa că puneți mâna și documentați-vă, realizați un review fain despre site-ul Gimo.ro și puteți câștiga. În juriu vor fi Cristian Florea, Blogatu, Alexandra Baran de la MerităCitit.ro și Juhasz Sebastian, administratorul site-ului Gimo.ro. Fiecare dintre ei vor acorda articolelor participante câte o notă de la 1 la 25, apoi se va face suma notelor și primii doi care strâng cele mai mari note, sunt declarați câștigători pe 1 martie, printr-un comunicat de presă, pe Gimo.ro. Așadar aici nu poate fi vorba de subiectivitate, cu cât realizezi un articol mai documentat, corect din punct de vedere gramatical și bine structurat, cu atât ai mai multe șanse de câștig. Eu o să încerc, îmi voi pune la bătaie toată creativitatea „tehnică”, pe care de obicei nu o am 🙂 . Voi ce părere aveți, nu vă încercați norocul?! Ar fi păcat să ocoliți un asemenea super prilej. Gândiți-vă ce bine v-ar sta cu o tabletă Asus în mână sau și mai bine, relaxându-vă spatele în scaunul de birou cu funcție de masaj încorporat.

Acum să trecem la treburi serioase!

Gimo

Concurs Ce este Gimo.ro?

         Gimo.ro este locul unde agenții imobiliari și dezvoltatorii pot să-și posteze și să-și promoveze ofertele imobiliare. Dar Gimo.ro nu se adresează numai persoanelor juridice, ci și persoanelor fizice. Oameni de pretutindeni pot intra pe Gimo.ro și-și pot căuta casa mult dorită, indiferent că vreți să o închiriați sau să o cumpărați, indiferent că vorbim de apartamente, case sau garsoniere, indiferent că vorbim de spații sau terenuri, Gimo.ro a strâns o mulțime de ofertele imobiliare, gata de a fi achiziționate sau închiriate, de oricine. Până la urmă Gimo.ro este un portal. Un portal cu anunțuri imobiliare de la A la Z, legi, știri imobiliare, financiare, cu multe alte oferte, informații despre Programul Prima Casă, toate actualizate zilnic; anunțuri imobiliare din București și din toată țara. Anunțurile imobiliare adăugate de persoanele particulare, agenții și dezvoltatori, sunt gratuite. Dar pot fi promovate în schimbul unei sume modice. Până la urmă succesul vine din promovare, publicitatea fiind sufletul vânzărilor.

De ce Gimo.ro?

        Iată o întrebare pertinentă. În primul rând pentru că Gimo.ro are o vastă experiență în ceea ce privesc colaborările cu proprietarii, agențiile imobiliare, dar și cu agențiile de publicitate. Gimo.ro are ca prim obiectiv satisfacția clientului, de aceea echipa Gimo, oferă vânzătorilor și cumpărătorilor, o gamă largă de servicii, sfaturi și informații utile, menite de a mulțumi orice client, dar mai ales pentru a materializa visul clientului. Gimo.ro a luat naștere tocmai din nevoia de a ajuta clientul, fiind foarte empatic, s-a pus în pielea clientului, în situația de a vinde, cumpăra sau închiria un imobil, și așa echipa a realizat complexul site Gimo.ro, care înainte purta numele de Imobiliare.biz. Promovarea pe Gimo.ro este extrem de eficientă și de clară, dar mai ales pentru că prețurile pachetelor de promovare, sunt mult mai accesibile decât ale altor firme de acest gen. Orice client care pune mai multe oferte pe Gimo.ro, primește bonusuri și discounturi. Avantajele sunt numeroase, dar vă las pe voi să le descoperiți. Sigur nu veți regreta dacă veți lua decizia de a publica un anunț pe Gimo.ro.

Acum, dacă tot v-am lămurit cu menirea pe care o îndeplinește Gimo.ro, haideți să vă fac și o scurtă Prezentare a Site-ului Gimo.ro. Gimo.ro are următoarele categorii principale:

  • Pagina Acasă cuprinde:

–          Anunțuri imobiliare promovate în București – cu un singur click puteți accesa rubrica tuturor anunțurilor imobiliare promovate din București. Aici veți găsi case, vile, apartamente, garsoniere, toate fiind atent structurate și detaliate ca tip de mobil, zona, structură și etaj, anul în care a fost construit imobilul, detalii despre zona în care se află imobilul, detalii despre finisajele imobilului, precum și prețul acestuia. Sunt puse galerii foto sugestive și datele de contact ale vânzătorului. Vă puteți hotărî simplu, rapid și eficient.

–          Avantajele utilizatorilor – aici sunt prezentate avantajele dezvoltatorilor imobiliari, ale agențiilor imobiliare, dar și ale persoanelor particulare. Indiferent din ce categorie faceți parte, vă informați și adaugați anunțul care vi se potrivește, în conformitate cu propriile dorințe, dar și ținând cont de avantajele pe care doriți să le aveți din partea site-ului Gimo.ro.

–          Ultimele anunțuri imobiliare adăugate pe Gimo.ro – aici găsiți cele mai recente anunțuri. Imobile de tot felul vă stau la dispoziție.

–          Informații – aici găsiți informații extrem de utile despre Gimo.ro, Programul Prima Casă, Târguri Imobiliare, Comunicate de Presă, totul despre Fonduri și Finanțare, totul de Credite, Știri Imobiliare, dar și răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Gimo.ro.

–          Testimoniale – dacă totuși nu vă simțiți 100% convinși de eficiența și veridicitatea anunțurilor imobiliare afișate pe Gimo.ro, vă sfătuiesc să accesați rubrica Testimoniale. Aici veți citi mărturisiri reale ale celor care au colaborat cu Gimo.ro, ale clienților care au vândut sau au cumpărat prin intermediul site-ului de anunțuri imobiliare Gimo.ro.

–          Ultimele Imobile Vândute – și ca să vă convingeți că Gimo.ro chiar dă rezultate, n-ar strica să aruncați un ochișor și în rubrica ultimelor imobile vândute. Veți vedea că imobilele chiar sunt cumpărate frecvent, iar Gimo.ro este intermediarul perfect pentru a înlesni o afacere imobiliară.

–          Alege Județ – filtrul de căutare este extrem de util. Dacă pe site sunt puse în prim plan mai mult anunțurile imobliare din București, filtrul „alege județul” te va ajuta pe tine, ca om și cercetăror de piață, să identifici toate anunțurile imobiliare din orașul tău. Așadar Gimo.ro nu se adresează numai bucureștenilor, ci tuturor românilor care poate au agonisit o viață pentru a-și cumpăra prima casă. Gimo.ro s-a gândit la tot și a căutat să structureze site-ul astfel încât orice viitor cumpărător să găsească exact ceea ce-și dorește.

–          Închirieri București – nu toți avem bani să cumpărăm un imobil, de aceea Gimo.ro ne dezvăluie toate imobilele de închiriat din București, de la apartamente, apartamente noi, case, vile, garsoniere, până la spații și camere, toate de închiriat.

–          Diverse București – această categorie dezvăluie totul despre cererile de cumpărări imobiliare, cererile de închirieri imobiliare, cererile de schimburi imobiliare, cererile de ansambluri rezidențiale, proiecte rezidențiale, cât și oferte din străinătate.

–          Filtre de căutare –  puteți restrânge aria căutărilor voastre alegând prețul imobilului, numărul de camere, tipul de imobil (apartament, garsonieră, casă, vilă), sprafața estimativă a imobilului, tipul de proprietar, dar alegând și tipul de imobil (vândut sau nevândut). Așadar, dacă știi ce vrei, este extrem de ușor să și găsești pe Gimo.ro.

  • Prima casă – sunt mulți tineri la început de drum, de aceea primul obiectiv pe care ei și-l pun, mai ales după ce și-au întemeiat o familie, este acela de a-și cumpăra o casă, prima lor casă. Gimo.ro nu este un site de anunțuri obișnuit, după cum spuneam și mai sus, satisfacția clientului este primordială, însă Gimo.ro caută și să informeze clientul, să-i dezvălui toate secretele în vederea demersurilor sale de a-și achiziționa prima casă. De aceea categoria Prima Casă cuprinde toate știrile referitoare la Programul Prima Casă. Aici clientul află ce pași trebuie să facă pentru a intra în programul Prima Casă, de la documentele necesare, până la credite, termene, comisioane, asigurări, evaluări și costuri. Aici veți afla până și care sunt legile privind Programul Prima Casă. Așadar, pentru o lunatică ca mine, care nu știe mai nimic despre întocmirea actelor, bani și demersuri, acest articol este mai mult decât binevenit.
  • Articole – această categorie este o categorie/blog. Aici sunt așternute o mulțime de articole interesante și foarte importante, toate având ca esență domeniul imobiliar. Aici veți afla totul despre imobile, creditele imobiliare, sfaturi utile, trucuri, anunțuri importante despre târgurile imobiliare, știri imobiliare, comunicate de presă imobiliare și multe alte articole care pot interesa pe oricine, indiferent că ești un posibil cumpărător, posibil vânzător sau pur și simplu vrei să știi, pentru cultura te generală.
  • Firme – Portalul Gimo.ro aduce aici în prim plan cele mai serioase firme care activează în următoarele domenii: cadastru și intabulare, design și amenajări, construcții și materiale de construcții, evaluatori imobiliari, arhitectură și proiectare, finanțări și fonduri, asigurări și credite, agenții de turism, avocați și notari. Dacă ești în căutarea unei firme serioase privind domeniul imobiliar, Gimo.ro ți-i recomandă pe cei mai buni și mai serioși.
  • Catalog Agenții – dacă ești în căutarea unei agenții imobiliare din orașul tău, Gimo.ro îți pune la dispoziție o listă întreagă de agenții imobiliare din România, atent structurate pe orașe. Click pe orașul tău și-ți vor apărea o listă cu agenții imbiliare, adresele lor, cât și datele de contact: numerele de telefon și adresele web.

Și dacă tot am trecut în revistă toate categoriile și subcategoriile site-ului Gimo.ro, cred că ar cam fi timpul să-mi spun și părerea personală privind site-ul per ansamblu. Acum mă adresez în mod direct site-ului Gimo.ro.

            Plusuri:

–          Gimo.ro este ușor de ținut minte – dacă inițial Gimo mă ducea cu gândul la „gym”, adică gimnastică, am înțeles că sugestivă este de fapt rădăcina numelui, „imo”, care vine de la imobiliare.  N-ai cum să nu ții minte Gimo, ba chiar îmi vin în minte și două slogane: „Gimo – get your house” sau o variantă în română, „Gimo – sufletul anunțurilor imobiliare”.

–          Gimo.ro este extrem de util;

–          Gimo.ro este atent structurat;

–          Gimo.ro este ușor de accesat;

–          Gimo.ro este rapid;

–          Gimo.ro este promovare de care avem nevoie în domeniul imobiliar. Sunt atât de multe site-uri de anunțuri care cuprind toooate anunțurile posibile, de la lingurițe și scobitori, până la mașini și case; încât chiar aveam nevoie de un site nișat pe o singură categorie, bine stabilită, și anume cea a anunțurilor imobiliare. Decât să-mi prind urechile pe alte site-uri, care să mă ducă de colo colo, mai bine intru doar pe Gimo.ro, găsesc casa sau terenul dorit, de cumpărat sau de închiriat, și-am încheiat povestea.

–          Pe Gimo.ro orice căutare este ușor de realizat.

–          Crearea contului – deși la început pare a fi deranjantă, este foarte important să ne creăm un cont în momentul când vrem să punem un anunț, să cumpărăm sau să închiriem ceva. Deși persoanele particulare nu obișnuiesc să cumpere sau să vândă la discreție, crearea contului ne scapă de alte bătăi de cap. Astfel nu pot exista confuzii sau greșeli privind înlesnirea demersurilor. Așadar, un plus.

 

Minusuri:

            Minusurile pe care eu le remarc, țin strict de designul site-ului. La prima figură nu pare un site profesional și nu, nu o spun cu răutate. Este strict părerea mea, pur personală.

–          Culorile nu cred că sunt potrivite, eu aș fi mers pe un echilibru între albastru deschis și alb, în locul grenaului și al portocaliului.

–          Logo-ul firme ar trebui să fie ceva mai sugestiv, nu știu cât de potrivită este căsuța galbenă și cea roșie, nici nu prea seamănă cu niște căsuțe. Și n-ar strica dacă l-ați face puțin mai mare, logo-ul.

–          Fonturile sunt ușor banale, poate că ar trebui niște fonturi mai particulare. Și în plus, sunt folosite mai multe tipuri de fonturi, cred că două ar fi fost de ajuns.

–          Prea multe informații pe o singură pagină. Cred că dacă ați aerisi puțin prima pagină și a-ți structura mai bine subcategoriile în categoriile principale, vizitatorul cred că ar fi mai mulțumit. Eu una, nici n-am știut la ce să mă uit mai întâi când am ajuns pe Prima Pagină.

–          Ar trebui să asigurați suport tehnic. Când spun suport tehnic, mă refer la un angajat Gimo.ro care să răspundă la întrebările clienților sau la eventualele nelămuriri, pe loc. Știu că există o adresă de email și un număr de telefon, dar o „căsuță de suport tehnic online” ar fi o dovadă de profesionalism și generozitatea din partea echipei Gimo.ro.

În rest am numai cuvinte de laudă la adresa site-ului Gimo.ro. Eu nu mă pricep la strategii de marketing, sfaturi de design sau chestii ce țin de domeniul IT, eu v-am spus părerea mea din punct de vedere al vizitatorului și al viitorului client, cel care habar nu are ce înseamnă webdesign sau marketing. Gimo.ro este un site extrem de complex cu numeroase informații utile și ar fi păcat ca tocmai aceste informații și anunțuri publicitare, să fie umbrite de un design nesugestiv.

             Gimo.ro, un proiect de succes!

Gimo.ro este un proiect de succes în ceea ce privește domeniul imobiliar. De ce?! Pentru că față de alte site-uri de gen, Gimo.ro este nișat și nu este un amalgam de servicii și oferte de tot felul. Gimo.ro nu este un simplu site de anunțuri, ci un portal care se adresează în mod direct clientului care își dorește o casă. În momentul când intri pe site se realizează un soi de conexiune bazată pe seriozitate și siguranță, care te face să studiezi ofertele imobiliare și în final să alegi cea mai bună variantă pentru tine. Îmi place faptul că NU sunt publicate anunțuri gen matrimoniale sau din domeniul „erotic”. Trebuie să recunoaștem, site-urile de anunțuri promovează toate nebuniile de anunțuri, de la cele serioase, la cele ridicole. Pe când Gimo.ro a fost născut pentru nevoia principală și primordială a omului, aceea de a avea un cămin, la cel mai bun preț. Gimo.ro are ca principale calități: serviciile profesionale, siguranța, seriozitatea și loialitatea față de client. Cine poate concura cu Gimo.ro?!

             Încheiere!

Dragă Gimo.ro, mi-a făcut plăcere să scriu acest review și dacă o să am vreodată bani să-mi cumpăr o casă, la mine în Buzău, categoric voi căuta pe Gimo.ro. Până una alta, îmi doresc tare mult să câștig scaunul, mă și văd tremurând pe el 🙂  . Dacă merit sau nu, vom vedea, cert este că NU-MI doresc locul 1, ci 2!

             Fie ca cel mai bun să câștige! Baftă tuturor, dar mai ales mie. :)) 

gimo-logo

Anunțuri

5 gânduri despre „Gimo.ro – Sufletul anunțurilor imobiliare

  1. Pingback: Cronică de modă: „Uite, Lenin!” | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

  2. @Alina – Iti multumesc mult pentru participare. Intr’adevar ai scris o lectura stufoasa pe care mi-a facut placere sa o citesc. Cred ca ai scris cel mai mult dintre toti. 🙂 Ciudat este faptul ca aproape toti concurentii si-au dorit acel scaun, iar eu credeam ca tableta va fi atractia principala. Daca stiam cum stau lucrurile, as fi ales altfel premiile. Concursuri voi mai face si m-as bucura sa te vad participand in continuare. Incercand si exersand vei reusi cu siguranta.

    Multumesc inca o data pentru tot!
    O seara placuta!

    • Buna Antonia. Mi-a facut placere sa particip, stiam ca nu prea am sanse pentru ca eu nu ma pricep, mai deloc, la articolele tehnice. Eu sunt mai mult cu creativitatea artistica, asa am castigat cele mai multe premii. Cat despre tableta si scaun, mai toate concursurile din blogosfera ofera tablete si telefoane, aproape toti dintre noi avem tablete. Ma refer la bloggeri care obisnuiesc sa participe la concursuri. Pe cand scaunele nu sunt deloc puse in joc. Tocmai de aceea au fost atat de dorite. Pe viitor, orienteaza-te catre premii mai rare, sa le spun asa.
      Cu siguranta voi mai participa. Nu am resentimente. Gabi, Razvan si Irina au meritat din plin.
      Multumesc si eu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s