În caz de cutremur, casele din lemn sunt ideale

Până acum m-am ocupat numai de sănătate, mai am de tras puțin și anul acesta și apoi am de gând să îmi fac un credit, la o bancă, evident. De ce?! Pentru a-mi face o casă, dar nu orice casă. Am o părere extrem de bună despre casele pe structuri din lemn, de aceea și eu la rândul meu îmi doresc o casă tot pe structură din lemn. Din punctul meu de vedere, casele din beton, din caramidă, sunt reci, sunt neprimitoare și plus de asta, nu fac bine nici mediului.

Case lemn

Pe când casele din lemn sunt ecologice, sunt sănătoase, au cea căldură a căminului, se construiesc rapid, iar raportul calitate-preț este excelent. Casele din lemn sunt mult mai ieftine decât cele din beton, dar și mult mai rezistente, atât ca timp, dar sunt rezistente și la cutremur, au o rezistență mecanică și la foc, iar cheltuielile energetice sunt mult mai reduse. Casele din lemn vin întotdeauna cu garanții pe măsură. O casă din lemn ne ajută să facem economie din toate punctele de vedere. Se construiesc rapid, se încălzesc ușor, mențin căldura și mai ales, nu se va compara niciodată ca frumusețe și design o casă din lemn, cu una din beton, greoaie și rece.

Pentru a-mi construi o casă din lemn, aș apela la compania EcoKit, firmă specializată în fabricarea caselor pe structură din lemn. EcoKIt este o firmă mixtă franco-română, personalul de fabricație și cel de montaj având o vastă experiență în fabricarea acestui tip de case. Am încredere în ei, le-am văzut portofoliul de realizări și am rămas impresionată de-a dreptul. Casele sunt extraordinar de frumoase, făcute la prețuri mai mult decât accesibile.

Și la cât îmi este mie de frică de cutremur, decât să-mi fac o casă din beton sau să stau și pe viitor tot la bloc, într-un apartament, mult mai extraordinară ar fi ideea de a investi bani într-o casă din lemn. De ce?! Pentru că a minunatele case din lemn nu se dărâmă peste noi în caz de cutremur, ele sunt mai elastice și nu se „rup” atât de violent așa cum o fac cele din beton. Cea mai mare spaimă a mea este cutremurul. M-au îngrozit de-a dreptul cutremurele din ultimul timp și dacă aș fi avut unde… aș fi plecat undeva în inima pustietăți, într-o câmpie, undeva, unde să mă refugiez într-o cabană din lemn. Dar n-am avut unde să fug, așa că am decis să-mi înfrunt spaima.

Deși mereu am spus despre mine că sunt „fata asfaltului”, că nu m-aș vedea locuind undeva la țară, de exemplu, fiind blogger și pe viitor, poate scriitoare, m-aș refugia pe vremea celei de-a doua tinereți, undeva într-o casă din lemn, în inima unei păduri. Undeva într-un loc natural, ferit de ochii lumii, unde să pot trăi în liniște și siguranță. Sper să mă ajute Dumnezeu să-mi îndeplinesc visul. Ce poate fi mai minunat decât să trăiești într-o casă de lemn, numai a ta și a familiei tale, înconjurat de natură, aer curat, un soare cald și multe, multe flori?!

         Casele din lemn sunt incomparabile cu alte construcții!   

EcoKIt

Lasă un răspuns

