Dansează pentru tine

Te-ai gândit vreodată că viața în pași de dans, ar fi mar frumoasă decât traiul pe care îl duci tu acum? Nu știu dacă ți-ai dat seama, însă rutina și monotonia vieții omoară pasiunea, pofta de viață, veselia și cheful. Cu toții suntem prinși în menghina obișnuitului, uneori mă gândesc că nu suntem altceva decât niște roboți, setați pe muncă și atât. Cât este ziua de lungă nu facem altceva decât să alergăm pentru bani. Bani care ne oferă liniștea materială, dar nu și pe cea spirituală. Timpul este prețios și scurt. Nu avem timp să facem mișcare, nu avem timp să ne mai bucurăm și uneori nu avem timp nici să ne odihnim. Cuprinși de oboseală și plictis, ne trezim triști, singuri și nemulțumiți. Avem nevoie de doze mici dar intense de mișcare și bucurie. Și ce mișcare ne poate aduce mai multă veselie și fericire, decât dansul? Nu există activitate mai plăcută. Nu există activitate care să hrănească și trupul și mintea și spiritul, așa cum o face dansul.

Mie una îmi place la nebunie dansul, uneori dau drumul la muzică și dansez de nebună prin casă. Gătesc, dau radioul la maxim. Fac curat, las televizorul pe muzică și dansez în timp ce dau cu mopul, mai ceva ca Freddie Mercury în timp ce dădea cu aspiratorul. Muzica și dansul îmi dau putere, mă fac să mă simt bine, îmi încarcă bateriile și mă fac să mă simt bine în pielea mea, îmi redau cheful și pofta de viață. Unii citesc, alții se joacă, mie îmi place să dansez.

In pasi de dans

Păcat că nu sunt din București, mi-ar fi plăcut să fac niște cursuri de dans Bucuresti la Școala de Dans „În Pași de Dans”. În pași de dans organizează cursuri de dans atât pentru adulți, cât și pentru copii. Școala de dans activează din 2009, iar fondatoarea și instructorul școlii este nimeni alta decât Alexandra Dumitrache, dansatoare renumită în cadrul competițiilor de dans sportiv, naționale și internaționale.

        Serviciile pe care Școala de Dans „În Pași de Dans” le oferă sunt:

–          cursuri de dans pentru adulți;

–          cursuri de dans pentru copii;

–          lecții private pentru nuntă;

–          cursuri particulare;

–          perechi de dansatori profesioniști pentru show-uri – perfecți pentru a anima evenimentele deosebite din viața noastră;

–          excursii și ieșiri tematice.

Iar dansurile pe care noi le putem învăța la Școala de Dans „În Pași de Dans” sunt:

–          latino-americane – Salsa, Merengue, Bachata, Samba, Cha-Cha, Rumba și Jive;

–          de societate – Vals Lent, Vals Vienez, Tango, Quick-Step și Slow Fox;

–          populare – horă, sârbă, brașoveanca;

–          alte stiluri de dans – la cererea cursanților.

Școala În Pași de Dans nu se pune accentul pe dansul de performanță, ci pe plăcerea de a dansa, a face mișcare, pe socializare, relaxare, voie bună, recăpătarea tonusului. Și nu în ultimul rând, obiectivul lor este să ne învețe să dansăm și să ne bucurăm de muzică.

Eu nu sunt din București, dar mulți dintre voi suneți, așa că profitați, învățați să dansați și să vă bucurați. Cred că nu veți regreta! Dansați cu trupul, mintea și sufletul!

2 thoughts on “Dansează pentru tine

Lasă un răspuns

