Indila – stare și simțire…

Astăzi simt nevoia să vă dedic o melodie extraordinar de frumoasă. Faceți un experiment: dați volumul la maxim, ascultați-o în tihnă și spuneți-mi ce stare vă induce. Dar ascultați-o în așa fel încât să cădeți în voi înșivă, nu cu ochii pe facebook, nu cu gândul în altă parte, ci cu urechile ciulite la melodie și cu inima aplecată până în adâncul sufletului.

          Ce-mi inspiră mie?! Tristețe, o tristețe nemărginită. O mare de singurătate, lacrimi fierbinți și sărate, doruri flămânde și iubiri uitate. Dar la sfârșit, simt o dulceață nemaiîntâlnită, o liniște și o calmitate aparte. Nu-i înțeleg cuvintele, nu știu o boabă de franceză, dar îmi place extraordinar de mult cum sună. Indila cântă atât de clar, cristalin, emană emoție, îmi ajunge la suflet.

Dacă anii trecuți au fost la modă melodiile braziliene, anul acesta cred că vor intra în forță melodiile franțuzești. Nu pot să spun că-mi plac cântecele în limba franceză, însă Bella și această piesă sună bine, tare. 🙂

         Vă las să o ascultați. Să-mi spuneți ce simțiți! Vă pup! :*

Lasă un răspuns

