Emoții și planuri…

         Îmi tremurau și mâinile și picioarele. Eram emoționată și nu reușeam să mă stăpânesc. Mă simțeam beată de fericire, de parcă băusem o tonă de tărie. Pășeam, dar îmi părea că alunec. Mă mișcam, dar îmi părea că dansez. O stare de beatitudine mă învăluia. Parcă nu eram eu. Niciodată nu fusesem încercată de o fericire atât de intensă. Părea ireal. Mă ciupeam să mă asigur că totul era real, și da, mă durea, deci nu visam. Parcă nu-mi vinea să cred că eu eram cea din oglindă, atât de radioasă, atât de zâmbitoare… atât de frumoasă. Fericirea mă făcea frumoasă. Fericirea face pe oricine frumos, așa cred.

        Mă pregăteam pentru marele eveniment. Îmi pusesem cele mai bune haine, cei mai frumoși pantofi, cele mai elegante bijuterii… mă fardasem discret și natural, îmi pusesem pe buze un ruj de culoarea piersicii, miroseam toată a mărgăritare și eram gata să plec, să înfrunt împlinirea. De fapt urma să-i dau voie să intre cu totul în viața mea. Nici nu aveam nevoie de mai mult machiaj, starea de bine mă înfrumuseța mai mult ca oricând. Eram în stare să răpesc orice privire. Dar eu nu vroiam orice privire, ci numai pe a lui.

       De mult timp nu mă mai simțisem atât de iubită, de mult timp îmi doream să mă îndrăgostesc, să iubesc și să fiu iubită. Dragostea întârziase să intre mult timp în viața mea, dar în sfârșit se îndurase de mine și sosise într-un mod neașteptat și seducătoar. Deși eram o femeie în toată firea mă simțeam ca o adolescentă, o adolescentă nebună, capabilă să sacrifice tot pentru fericirea ei. Dar ce dulce e iubirea, nu-mi impunea să sacrific nimic, trebuia numai să fiu eu. Așa cum mă lăsase Dumnezeu, așa cum mă educase mama.

       Primăvara venise în viața mea și se anunța a fi o primăvara pentru o viață întreagă. Deja visam la măritiș, la copii, la o casă frumoasă, la un câine și-o pisica; dar mai ales la el, la privilegiul de a mă trezi în fiecare dimineață lângă el. Îl iubeam și-l vroiam în viața mea pentru totdeauna, până când moartea ne va despărți… pentru o perioadă…

1779771_1542326629326202_893426695_n

2 gânduri despre „Emoții și planuri…

Lasă un răspuns

