Binele se dă din mână în mână

         Tocmai am auzit pe Antena 1, la Next Star, o vorbă foarte mare: „Binele se dă din mână în mână”. O vorbă venită de la o fetiță de 12 ani, implicată împreună cu mămica ei, în tot felul de cazuri umanitare. M-a impresionat profund maturitatea și sinceritate fetiței și dorința ei imensă de a ajuta oamenii cu probleme.

         Mare adevăr a grăit fata, binele într-adevăr se dă din mână în mână. Astăzi primești, mâine trebuie să oferi și tu puțin. Puțin cu puțin se face mult. Dacă cu toții ne-am gândi și la aproapele nostru, atunci cred că ar fi mai puțini oameni nepăstuiți, mai puțini oameni triști, mai puțini copii înfometați, mai puțini părinți disperați, mai puțini oameni săraci.

        Fetița aceasta ne dă o lecție de viață despre ceea ce înseamnă implicare, luptă și dragoste. Dacă ea la vârsta ei caută să ajute lumea, să facă din țara noastră un loc mai bun, vă dați seama câte am putea face noi adulții, oamenii care avem ce ne trebuie și care putem da și altora? Vă dați seama câte am putea schimba și cât de mulți oameni am putea ajuta?

       Binele se dă din mână în mână, sunt sigură că toți am dăruit și încă dăruim altora, nu trebuie să ne lăudăm, nu trebuie să arătăm lumii faptele noastre bune, important este să le facem. Să vrem să le facem și să acționăm. Mă bucur extrem de mult că încă se mai nasc copii foarte înzestrați afectiv, cu bun simț, buni, darnici, inteligenți și conștienți. Acești copii ne vor face cinste în viitor, vor schimba lumea, se vor face remarcați și vor schimba foarte multe în țara aceasta. Nu știu de ce, nu este copilul meu, nu face parte din familia mea, dar mă simt tare mândră de această fetiță, că este a noastră, că este româncă. Ferice de părinții ei care au educat-o atât de frumos. Ferice de ei că au un asemenea copil.

        Binele se dă din mână în mână; iar binele nu ține neapărat de bani sau bunuri materiale. Este de ajuns un zâmbet, o îmbrățișare, o mângâiere de pe obraz, o sărutare pe frunte, o rugăminte către cei care au și pot oferi mult mai mult, o pâine, o pătură, un pahar cu apă, o mâncare caldă, un singur leu. Unindu-ne, putem ajuta. Și uite așa ajung la concluzia că nu pot să-mi scot din minte această idee, „binele se dă din mână în mână”.

        Binele se dă din mână în mână dacă vrem, dacă ne implicăm, dacă ne dăm silința, dacă avem inimă, dacă avem conștiință, dacă vrem să vedem, dacă vrem să auzim, dacă vrem să ajutăm, dacă vrem să ne dăruim. Dacă nu… nu. 

Lasă un răspuns

