Nou sau second hand?

A fost o dată ca niciodată, o vreme în care tare mult îmi doream un laptop second hand ieftin, și ieftin și bun. Unul nou nu îmi permiteam, aveam alte priorități; și cum în general gadget-urile sunt destul de scumpe, nu puteam să sper decât la unul la mâna a doua. Am căutat prin cunoscuți, am căutat pe internet, am căutat în ziar și până la urmă am cumpărat un notebook de la un cunoscut, destul de ieftin și aparent bunicel. Dar nefiind obișnuită cu laptopuri, și mai ales cu unul de dimensiuni mici și performanță redusă, am reușit să-i ard procesorul în nici 5 luni. Da știu, am făcut ispravă mare. Am dat 5 milioane, de 5 milioane m-a ținut. Mi-a părut rău că l-am ars, dar nici el nu era soi bun, era o replică după un Acer. Într-un cuvânt mi-am luat țeapă. La vremea aceea nu știam eu cu ce se mănâncă specificațiile tehnice ale unui gadget, nu știam să recunosc un laptop bun de o replică. Așa că mi-am făcut-o cu mâna mea.

8377801

Dar timpul a trecut și m-am decis să îmi cumpăr unul nou, aveam impresia că orice produs folosit aș cumpăra, mi se va strica la fel de repede ca primul. Mi-a ajutat Dumnezeu de mi-am luat un laptop nou, fără rate, fără împrumuturi, ci pe munca mea, cu bani strânși de mine. Mi-am cumparat un laptop ASUS de care sunt extrem de mulțumită. Dar intrând în lumea aceasta a blogging-ului am descoperit tot felul de magazine online care vând tot felul de gadget-uri, noi sau second hand. Mi-am făcut mai multe cunoștințe și uite așa am aflat de website-ul Server Config, de la un prieten care și-a cumpărat de aici un laptop second hand foarte ieftin, de care este extrem de mulțumit. Și-am ajuns la concluzia că nu este musai să îți cumperi ceva nou ca să fie și bun. Ci trebuie să știm ce să cumpărăm și de unde. Până la urmă seriozitatea magazinului online este principalul criteriu când vrem să cumpărăm ceva la mâna a doua.

       Server Config comercializează laptopuri, tablete, notebook-uri, monitoare, workstation, componente, periferice sau produse din categoria realistică, noi, second hand sau din contră refurbisehd, la prețuri foarte accesibile. Cum adică REFURBISHED? Adică produse și echipamente IT cu configurații solide, fiind special create pentru mediul de afaceri. Acestea sunt produse ale unor branduri ca Dell, HP, IBM, care arata impecabil și funcționează excelent. Toate produsele, indiferent că sunt noi sau second hand, primesc garanție. Deci n-avem de ce să ne temem că ni se vor strica peste noapte. Este puțin probabil.

        Așadar dragii mei, dacă vreți să vă luați un laptop second hand bun și ieftin, nu ezitați să vedeți și chiar să urmăriți ofertele și promoțiile oferite de Server Config. Probabil că veți ieși mai câștigați decât cu un produs nou. 

logo

Lasă un răspuns

