Tu știi un instalator bun?

Depositphotos_26683083_original-270x145        Am trecut prin viața asta prin tot felul de dezastre. M-am blocat în casă, mi-am blocat mașina și eu am rămas fără cheie, și mi-am inundat și casa. Bine că nu mi-a venit „mașina de cărbuni” niciodată în casă, că asta îmi mai lipsea. Oricum ar fi, când îți curge apa în casă din nu știu câte calorifere, atunci chiar este o problemă. Și ce să mai spun că și instalațiile sanitare se strică destul de repede. De aceea din telefonul meu nu-mi lipsește niciodată numărul de telefon al unui Instalator NonStop. Nu am un bărbat în casă și nici nu mă pricep să remediez astfel de defecțiuni singură, întodeauna apelez la același profesionist. La cine apelez?! La firma Instalator 247! Instalator 247 se ocupă cu repararea instalațiilor sanitare din case noi sau vechi, instalează obiecte sanitare, rezolvă problemele ce țin de țevi sparte, fisurate sau înfundate; schimbă robineții defecți sau ruginiți, vasele de toaletă sau chiuvetele sparte; rezolvă scurgerile de apă din subsol, schimbă sau repară caloriferele sparte sau înfundate; practic instalează și repară orice obiect sanitar. Și în plus echipa Instalator 247 se ocupă cu montarea centralelor termice, caloriferelor și a hidrofoarelor. Așadar orice problemă sanitară am avea, Instalator 247 rezolvă tot, oriunde în București și Ilfov, non-stop, la cele mai bune prețuri.

Din experiența mea, este destul de greu de găsit un meseriaș bun, care să facă treabă de calitate, care să țină foarte mult timp. Iar un instalator bun, este o comoară la casa omului. Prin casa mea s-au perindat mulți meseriași până am descoperit firma Instalator 247. Vechii meseriași la care am apelat ori n-au făcut treabă de calitate, ori mă puneau să schimb mai multe obiecte decât trebuia, ori îmi cereau mai mulți bani decât facea de fapt munca prestată. Nu sunt absurdă, munca se plătește, calitatea se plătește. Sunt perfect conștientă că omul trebuie răsplătit pe măsură, dar urăsc să fiu păcălită, tocmai pentru că sunt femeie și nu mă pricep. Sunt oameni care profită în astfel de situații. Meseriași care cred că femeia este slabă și poate fi păcălită. Ei bine, eu nu sunt așa. Eu nu mă las păcălită și am ac de cojocul lor. Dar cu instalatorii profesioniști ai firmei Instalator 247 nu am întâmpinat astfel de probleme. Indiferent că a fost o urgență sau nu, instalatorul a venit și mi-a rezolvat problema repede și eficient.

Mie îmi plac oamenii serioși, eficienți și de încredere. Nu mă bag peste treaba meseriașului dacă am încredere în el, nu îl stresez, nu îl bat la cap, dar am pretenția ca totul să descurgă conform planului, nu să schimb o țeavă și să mi se spargă lângă, alta. Dar știți, Instalator 247 oferă cel mai bun raport calitate – preț, iar instalatorii firmei sunt calificați și pregătiți temeinic pentru efectuarea lucrărilor de reparații și întreținere a instalațiilor sanitare. Am avut probleme și cu chiuvetele și cu cada, și cu wc-ul, și cu dușul, mi s-au stricat armăturile, bateriile, robineții, ventilele, am schimbat țevile, toate le-am făcut numai cu Instalator 247. Nu laud, vă spun niște lucruri tocmai pentru ca voi, oamenii din București și din împrejurimi, să știți la cine să apelați. Portofoliul lor de clienți este realmente impresionant.

  Încercați și vă veți convinge, nu cred că o să vă pară rău. Numărul de telefon al firmei Instalator 247 nu trebuie să lipsească din nicio agendă. 

instalator-247-bucuresti-logo3

One thought on “Tu știi un instalator bun?

  1. Pingback: Ce NU-ți doresc eu ție, dulce Românie! | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

