Preziceri astrologice

Mi-am ascultat horoscopul pe următoarea săptămână. Da, nu râdeți, îl ascult, mie mi se potrivește, mai ales dacă mi-l spune Neti Sandu, Camelia Pătrășcanu sau Mariana Cojocaru. Ele sunt cele mai bune, cred eu. Mda… și mi s-a prezis că o să simt o energie nemaipomenită din cauza lui Marte retrograd. Măi și mă bucur, tare mult, pentru că abia de săptămâna asta m-am simțit și eu bine fizic și psihic. Pe la 1 martie eram sleită de puteri, fără chef de muncă, fără chef de scris, fără chef de nimic. Abia de săptămâna aceasta am început și eu să-mi revin. Oricum, cică îmi merge bine, și profesional, și cu sănătatea, și cu dragostea. Poate dragostea familiei, că dragostea aia erotică e dusă și răpusă de mult. Sunt abstinentă, nu vreau să simt, nici să fiu iubită, mi-e bine așa. Deși se mai întâmplă câteodată să mă ia un doooor, de-ăla nebun, de iubire. 🙂 

Eu sunt genul acela de om, dacă mi se spune de rău, să am grijă, să fac, să dreg, nu bag în seamă. Îmi blochez informația, o uit, tocmai ca să nu atrag răul. Dar dacă mi se spune de bine, țin minte ideea și o atrag și ajung chiar acolo. La mine se potrivesc prezicerile în general, mai ales ce-mi spun despre bani. Cu dragostea mi se prezice mereu aiurea, destul că mă mărit de nu știu câți ani și n-o mai fac. 🙂 Nu vă minunați, îmi omor și eu timpul, este o modalitate prin care continui să sper și să gândesc pozitiv. Chiar dacă nu mi se prezice așa, mai clar, îmi fac propriile mele interpretări și ajung acolo. Cred că ambiția din mine mă poartă către locul unde îmi doresc să ajung.

Dar sunt curioasă, voi credeți în horoscop? Îl ascultați de dimineață? Vă ghidați ziua după prezicerile astrologice? Eu nu întotdeauna, numai dacă este de bine. Am discutat în trecut cu o astroloagă și i-am dat datele, neștiind exact ora nașterii, și mi-a prezis exact ce mă așteapta în viitorul apropiat, fără măcar să mă cunoască, fără să știe nimic despre mine. Am rămas uimită, unele lucruri nici nu știam că urmau să mi se întâmple. Și totuși s-au întâmplat și nu, nu le-am atras eu. Chiar aceea era soarta mea, faza prin care trebuia să trec și pe care nu aveam cum să o ocolesc. Eu cred că această știință este ok, este reală, dar sunt astrologi între astrologi. Unii știu meserie, alții lucrează pe bâjbâite. Oricum prezicerile de la TV nu se pot îndeplini 100%, pentru că se fac la modul general, nu personalizate. Uneori chiar se potrivesc.

Voi ce credeți?

Lasă un răspuns

