Uneori e greu sa fii femeie…

Știți, ați spune că viața de femeie este frumoasă, sublimă, plină numai de tandrețe și de lucruri ușoare. Ei bine, nu este chiar așa. Sunt situații în care a fi femeie este de-a dreptul greu. Sunt situații în care unei femeie îi este greu să se descurce și să facă față problemelor care apar. Este greu să fii femeie mai ales când nu există un bărbat în casă. Vă spuneam mai demult, într-un articol mai vechi, că neamul meu este o seminție de femei. Păi da, bunicul meu a murit, tatăl meu a murit… am doi unchi care la rândul lor au familiile lor și nu pot sta după mine, după mama sau după bunica mea, tot timpul.  Au și ei problemele lor ca să mai stea să se ocupe și de ale mele. Până să găsesc rezolvarea, cel mai greu ne era, mie, mamei și bunicii mele, când ni se strica câte ceva în casă.

Știți cât de greu este să găsești un meseriaș bun, care să facă treabă de calitate, dar care să ceară și un preț corect?! Foarte greu! Mai ales în situația unei femei. Nu vreau să credeți că femeile sunt inutile sau că le victimizez… deloc! Femeile sunt puternice și deștepte, dar când nu te pricepi la treburile ce țin de instalațiile santitare, de electricitate, de lăcăușerie, de tâmplărie sau de construcții, ce faci?! Ca femeie te păcălești, nu? Ceri părerile unora și altora, chemi un meseriaș, dar el poate să facă treaba de mântuială și să ceară mai mulți bani decât face.

home

Deși nu-mi este ușor să recunosc, trebuie să vă spun că până să intru pe www.servicii247.ro mi-am luat și eu câteva țepe. Mi s-a stricat instalația de la baie, mi-a cumpărat-o instalatorul, nu mi-a adus bon și mi-a cerut pe ea mai mult decât costa de fapt. Mi-am dat comandă de uși din lemn nu știu de care, până la urmă le-am plătit și pe acelea mai mult decât era necesar. Mi s-a ars jumătate din instalația electrică, unii mă puneau să sparg toată casa și să schimb toată instalația, alt electrician a venit cu ideea să schimb numai partea afectată, să nu sparg în casă, ci să pun baghetă. Așa am făcut, este ok, dar parcă nu arată senzațional. Dar am evitat mai multă muncă, timp pierdut și am economisit bani. Acum, o decizie bună. Dar până să iau câteva decizii bune, am luat o grămadă de alte decizii proaste.

Dar de acum nu mai îmi fac griji, chiar dacă sunt femeie am găsit firma perfectă la care să apelez de fiecare dată când am o problemă în casă. Decât să-mi deranjez unchii sau să mă simt nevoită să mă căsătoresc, mai bine sun la firma 07 Handyman și știu că ei îmi vor trimite oricând, la orice oră, cel mai bun meseriaș. Meseriaș profesionist, bineînțeles. Ei își oferă serviciile chiar și în caz de urgență, nu contează ora, iar prețurile sunt accesibile. Indiferent că am nevoie de un instalator, de un electrician, de un zugrav, de lăcătuș, de un tâmplar sau de un profesionist care să îmi instaleze, să îmi repare sau să îmi mute aerul condiționat, 07 Handyman are pentru mine cel mai priceput și mai rapid meseriaș. Astfel nu mă tem nici de calitatea lucrărilor și nici de prețurile prea mari. 07 Handyman efectuează lucrări pe teritoriul Bucureștiului și în împrejurimile capitalei. Acum totul devine mai simplu ca niciodată cu Handyman.

Decât să mă vait că sunt femeie mai bine apelez la 07 Handyman, nu? Voi pe cine chemați când aveți o defecțiune în casă?

Un gând despre „Uneori e greu sa fii femeie…

Lasă un răspuns

