Aventuri in tarile calde

Când eram mică mă uitam la un serial care mie îmi era tare drag, aventura mă atragea nespus. Se numea „Vânătoarea de comori”, în rolul principal cu Tia Carrere. Doamne și ce-mi plăcea, Tia mi se părea o super femeie. Și frumoasă și deșteaptă și bătăioasă. O admiram din toate punctele de vedere. Aventurile prin care treceau ea și Nigel mi se păreau fascinante. Dar cel mai tare mă atrăgeau minunatele harti ce pareau vechi. Niciodată nu am avut prilejul să văd în realitate o hartă foarte vechi. Știți hărțile acelea din pânză, desenate cu cărbune, sau mai știu eu ce. Sunt frumoase, îmi plac, cred că ținând o astfel de hartă în mână m-aș simți ca și cum aș atinge o parte din istorie. Sunt nebună?! 🙂  Probabil. 🙂 

Harti

        Când eram adolescentă îmi doream și eu să devin o căutătoare de comori, însă anii au trecut și pasiunea aceasta s-a stins. Realitatea m-a izbit în piept cu forță. Nu știu dacă mai există comori ascunse… dar nici n-am făcut nimic să mă îndrept spre cariera de arheolog. Am ales cu totul altceva. Parcă mult mai liniștitor este să mă ascund în spatele laptopului. Dar îmi lipsește aventura. De fapt… nu cred că am avut vreodată parte de ea. Și deși nu m-am aruncat niciodată într-o aventură… încă iubesc hărțile.

Visez să am cândva o mulțime de bani. Să ajung în acel stadiu încât să pot pune degetul pe harta lumii, și acolo unde voi atinge, spre acele meleaguri să mă duc. Și astfel să pot călători în întreaga lume. Dar trebuie să recunosc, m-aș feri de frigul apăsător. N-aș pleca niciodată la Polul Nord, în Siberia sau Alaska. Nu sunt omul frigului. Cred că m-ai repede m-aș aventura în deșert, decât să mor de frig pe vreun munte. Știu, nici deșertul nu este prea milos… dacă mă omoară soarele?! Dacă mă înțeapă vreun scorpion?! Dacă mor de tânără?! Haideți c-am trecut de la nebunie la paranoia. 🙂

        Dar până voi reuși să strâng eu așa mulți bani, mai îmi cumpăr o hartă. Că nici hartă n-am. Da, știu, sunt de tot râsul. Dar niciodată nu este prea târziu, nici chiar pentru o hartă. De unde mi-aș cumpăra o hartă?! Preferabil tridimensională… din magazinul online HartiDeBirou.ro – printare de înaltă rezoluție. Portofoliul Eurodidactica cuprinde machete și modele tridimensionale, globuri geografice, echipamente pentru laboratoare, în general truse, mijloace și echipamente audiovizuale, dar și palnșe și hărți pentru toate materiile de studiu.

Eu din nefericire nu mai sunt la școală ca să am nevoie de așa multe materiale de studiu, păcat, când eram mică am avut un Atlas amărât. Acum tot să fii elev când ai la dispoziție așa multe materiale. Dar sigur am părinți și elevi printre cititorii mei, așa că dacă aveți nevoie de o hartă sau un glob pământesc, nu ezitați să consultați portofoliul Eurodidactica și eventual și să cumpărați. Trebuie să știți că pentru fiecare hartă puteți comanda dimensiunea dorită, deci nu este musai să cumpărați mărimile afișate pe site.

Oh, haideți că m-am întins la vorbă. Mă apuc de treabă, îmi cumpăr harta și mă pun pe strâns bani. Va pup! 🙂

Harti de birou

Lasă un răspuns

