Rasfat pentru mame…

Cred că este tare frumos să fii însărcinată. Îmi imaginez 9 luni de răsfăț din toate punctele de vedere. În acele nouă luni de sarcină femeia trebuie să fie centrul universului, atât pentru familie, dar mai ales pentru soț sau iubit, după caz. Mi-ar plăcea să rămân însărcinată tocmai pentru privilegiul de a fi tratată ca o regină. Să fiu mamă încă nu sunt pregătită, dar mă gândesc că o sarcină naște instinctul matern și acel sentiment care m-ar face să mă simt pregătită. Dar până să devin mamă aș avea timp berechet să fiu pretențioasă, să mi se satisfacă poftele la orice oră din zi și din noapte, să fiu alintată… că de, și eu sunt o mică răsfățată și aș profita la maxim de acest lucru. Știu, urât, dar ce să fac?! Nu m-aș putea abține de la un masaj făcut de soțul sau iubitul meu.

Deja îmi imaginez: ulei masaj mama bebelus, o atmosferă intimă, un pat moale, lumânări parfumate, un soț iubitor și mâinile lui magice. Cum să refuzi așa ceva? Cum să spui nu? Probabil că de la luna a 6 a aș avea dureri de spate, de umeri, de picioare și nu mi-ar plăcea nici să rămân cu vergeturi pe burtă după naștere. Așa că mi-aș ruga iubitul să îmi facă masaj în fiecare seară, cu un ulei special, făcut aparte pentru mămici și bebeluși. Un astfel de ulei cred că ar fi un remediu natural perfect, atât pentru pielea delicată de pe burtică, cât și pentru pielea deosebit de firavă a bebelușilor.

Bebe

Darul de a fi mamă este cea mai mare minune a lumii. Această treabă nu o pot face și bărbații, așa că dacă tot nu se chinuie, ca noi, cu grețuri, kilograme în plus, dureri de spate, dureri de picioare, sâni lăsați, amețeli și vergeturi pe burtă, de ce n-aș profita?! Ba da, aș profita din plin de situație. Probabil că m-aș plânge mai mult decât ar fi cazul, doar pentru a-i scoate peri albi, așa, ca să se învețe și el de timpuriu cu responsabilitățile și greutățile vieții. Și nici după naștere tatăl nu se va speti prea mult cu copilul. Probabil că îl va legăna, îl va adormi, îl va săruta de noapte bună și restul sarcinilor ar cădea tot pe umerii mei. Că de, eu aș rămâne acasă cu copilașul, iar el s-ar duce la muncă. Și deși nici el n-ar fi prea odihnit, tot greul ar pica pe umerii mei.

Și să revenim la perioada sarcinii, mi-aș ruga soțul să-mi aducă în miez de noapte cireșe, l-aș pune să-mi pregătească clătite, l-aș trimite după un anumit tip de șervețele și sigur n-ar scăpa să-mi facă masaj în fiecare seară. Of, Doamne, ce viață. Dacă nu mi-ar fi rău în timpul sarcinii, mi-ar fi plăcut să purtăm bebelușul în burtică nu știu câte luni, câte doi ani ca elefanții. 🙂 

Da, știu, sunt foarte vitează în scris, dar când o să mă văd în fața faptului împlinit, cred că n-o să mai îmi ardă de pofte, hormonii cred că m-ar face să-mi fie mai multă milă decât trebuie de iubitul meu. Sunt femeie, dragostea mă sensibilizează, dar hormonii cred că m-ar înmuia de tot. Dar mi-aș dori să fiu așa „bărbată” și să-i fac și lui puțin viața amară. Dar oricât aș fi de sensibilă, de masaj tot nu va scăpa! Promit! Îi promit de-acum!! 🙂 

Lasă un răspuns

