Aprilie – luna cadourilor

Aprilie este luna sufletului meu. Cea mai dragă lună din câte are anul. De ce? Păi este simplu, sunt născută în aprilie, pe 11; mă cheamă Florentina, Floriile sunt pe 13 aprilie anul acesta; și Paștele, pe care îl vom sărbători pe 20 aprilie. Pentru mine, aprilie este luna cadourilor, nu decembrie. De acum mă pregătesc sufletește să fac cadouri, dar și să primesc. Și ce mai îmi place să primesc… ca o divă ce sunt. Ar trebui totuși să-mi pun la cale un plan. De făcut cadouri, o să fac numai copiilor din familia mea, pentru ei vine Iepurașul. Știu, și pentru noi vine Iepurașul, dar pentru copii vine în mod special.

Vreau să cumpăr pentru cei mici din nemul meu, niște teniși colorați pentru copii, evident, dar trebuie să mă interesez de prețuri teniși copii. Nu prea știu cât sunt de scumpi sau de ieftini, dar mă gândesc că nu sunt la fel de scumpi ca încălțămintea pentru oameni mari. Și am de gând să îi împachetez ca pe niște ouă de Paște, sper că voi reuși să fac niște ghemotoace rotunde, care să semene cu niște ouă de Paște. În rest… oamenilor mari din familia mea, nu știu dacă să le iau sau nu ceva, mă mai gândesc dacă merită sau nu. Dar îi sfătuiesc să fie cuminței.

pantofi-luisa-beige

Dar știu ce mi-aș dori eu, neapărat vreau să primesc cadou de ziua mea sau de Paște, o pereche de pantofi damă Matar.ro. Îmi plac la nebunie, aș omorî pentru o pereche de pantofi din acest magazin online. Nu, nu vă gândiți că sunt nebună, ferească sfântul, suntem în plin post. Aș omorî o muscă eventual, că în rest nu-s în stare să fac rău. Dar mi-aș dori mult, mult de tot, o pereche de pantofi superbi, pe care să îi port de Paște. Dar știți, nu m-aș da la o parte nici de la o pereche de sandale. Mi-ar placea ca acest articol să fie citit de cineva din familia mea și apoi să caute pe net sandale cu toc online și chiar să-mi cumpere o pereche. Căci merit. Sunt o fiică și o nepoată exemplu. Oare îmi va face cineva cadou de Paște o pereche de sandale frumoase? Oare să mă aștept la o asemenea surpriză? Oh, ce fain ar fi.

Of, dar până una-alta, ar trebui să mă întorc la post. Voi avea timp să fac și să primesc cadouri. Dar să fim prevăzători, zic. Ar fi bine să facem cadou, copiilor și doamnelor din viața noastră, încălțăminte Matar.ro. Primăvara este mai frumoasă într-o pereche de pantofi frumoși!

Matar

Lasă un răspuns

