Degetele

Vă răpesc 5 minute din viața voastră pentru a vă vorbi despre acest clip publicitar care m-a impresionat și mi-a făcut pielea de găină. Un clip care aparent nici nu este publicitate. De fapt, ca și în advertoriale, exact reclamele care nu par reclame sunt și cele mai frumoase. Nici acum nu știu sub semnătura cărei firme este, am o vagă bănuială că aparține companiei Orange, dar nu sunt sigură. Cert este un lucru, este cea mai bună reclamă pe care am văzut-o în ultimii ani. De fapt, ca să fiu sinceră, nici nu știu dacă mi-a plăcut vreodată o reclamă din tot sufletul. A, ba da, mi-a plăcut cea cu Salam Săsesc, cu Luiza, dar în rest… niciuna. De ce? Pentru că prea mult preț se pune pe reclamă și mai puțin pe mesaj.

Ei bine, acest clip le întrece pe toate. De obicei publicitatea românească este proastă, atât de proastă încât pare complet negândită, de aceea din ce în ce mai mulți români evită să se mai uite la TV, tocmai din cauza reclamelor. Dar cu acest spot lucrurile se schimbă, aș lăsa această reclamă pe replay, atât îmi este de dragă. Este atât de bine gândită și atât de frumoasă, încât mă emoționeaz aproape până la lacrimi. Transmite emoție și adevăr. Eu asta simt. Are esența. Poate că am eu o slăbiciune pentru bunici, pentru că mi-am iubit bunicul mult și nu-l mai am lângă mine, dar contrastul acesta… dintre omul bătrân și puiul de om, este fenomenal.

Bunicul este frumos și bine ales, copilul este și mai frumos, ce degețele, ce pernuțe are la mâini… o frumusețe rară. Și mesajul clipului, replicile cu degețelele… fără cuvinte sunt. Nu știu cine a scris replicile, nu știu cine a gândit această reclamă, dar este senzațională. Genul acela de spot care impresionează și-ți rămâne în minte mult timp. Mi-ar plăcea să știu cine a scris textul acestui clip, sunt extrem de curioasă.

Și-acum vă întreb, se compară această reclamă cu cele de la Catena? Cu femeile alea cu negi în barbă și cu vopsitul de Adrian Enache? Se compară Stela Popescu cu părul ei roșu care-mi arde ochii, cu frumusețea naturală a acestui bătrân? Nu vreau să denigrez pe nimeni… știu că Stela, Adrian și Nico și-au jucat rolurile, dar proaste reclame… proaste, până-n măduva oaselor… Farmacia inimii Catena… o imbecilitate. Să se înțeleagă, nu fac antireclamă produselor Catena, spun doar că nu-mi plac reclamele care rulează la TV, atâta tot.

Și gata, nu vă mai bat la cap, urmăriți clipul „Degețele”. 🙂

Un gând despre „Degetele

Lasă un răspuns

