Hamam

Care este locul vostru preferat din casă? Chiar sunt curioasă. Pentru unii, camera preferată este dormitorul, pentru alții sufrageria, pentru femei este bucătăria, însă pentru mine… pentru mine baia este locul meu preferat din casă. Într-adevăr și dormitorul este foarte important, pentru că aici petrec cel mai mult timp, însă baia este locul unde mă răsfăț de-a dreptul. Zilnic petrec în baie, câte trei ore. Dimineața o oră și jumătate, seara o oră și jumătate. Dimineața duș, seara o baie relaxantă cu spumă în cadă. Probabil mulți dintre voi puneți mare preț pe cadă, însă pentru mine, marea mea slăbiciune este cabina de duș.

cabina-dus-sticla-albastra 1   Sinceră să fiu, când mi-am reamenajat baie, am vrut să semene cu un hamam, baie turcescă. Dar cum costurile erau foarte mari, am ales să-mi fac o baie modernă, cu o cabină de duș la fel de actuală. În căutarea unei cabine de duș speciale am ajuns pe site-ul Spainstal.ro. Acolo mi-am gasit cabina de dus mult visată. Sinceră să fiu, nici nu știam că există asemenea cabine de dus, atât de evoluate. Dar uite că viața, piața și modernul mi-au oferit o mare surpriză. Așa am ajuns să-mi iubesc baia, datorită Cabinei de Duș WS300A. Această cabină de duș are uși din sticlă, are baie cu aburi, temperatură reglabilă, temporizator, lumini deasupra și decorative, ventilator de evacuare, dezinfectare prin ozon, duș mobil, cap de duș și cap de aspirare de lux și scaun de spumă poliuretanică. Și în plus, are radio FM cu memorie, conector la CD și reciver de telefon. Și sinceră să fiu, dacă mi-ar fi spus cineva că există asemenea cabine de duș, nu l-aș fi crezut. Cum aș fi putut să cred că o cabină de duș are radio și reciver de telefon?! Poate doar în visele mele.

Ca femeie, cel mai tare uram să mă epilez, mi se părea o treabă lungă, obositoare și plictisitoare. Să petreci nu știu câte timp cu epilatorul electric în mână nu e tocmai plăcut. Mă chinuiam ba în dormitor, pe un cearșaf întins, ba în cabina de duș, fără scaun, unde stăteam numai aplecată și chircită ca să nu scap vreun fir de păr de pe picioare. Însă acum, cu noua cabină de duș, până și epilatul a devenit plăcut. Intru în cabina de duș, dau drumul la radio, dau volumul cât de tare pot suporta, mă așez liniștită pe scăunel și încep plăcutul proces de înfrumusețare. Timpul parcă zboară, nu mai mi se pare că-mi ia o grămadă de timp. Și după ce mă epilez și mă spăl, mă simt de-a dreptul relaxată și fericită. Muzica și mângâierea apei mă fac să mă simt ca nouă.

Asta da viață!

logo (1)

Lasă un răspuns

