De Iepuras se vine cu pantofi Happy Bees

Dragi mămici din toată țara, trebuie să vă fac cunoscută o super ofertă. În două săptămâni vom sărbători Paștele și inevitabil trebuie să vină și Iepurașul la micuții dumneavoastră. Îmi dau seama că vă pregătiți din timp cu minunatele cadouri și cumpărături. De aceea trebuie să știți că în magazinul online HappyBees.ro veți găsi o super ofertă la pantofi copii. Cumpărați o pereche de pantofiori, iar pe a doua o primiți la jumătate de preț. Mulți dintre voi aveți câte 2-3 copii și astfel veți economisi niște bani, mai ales că toate prețurile sunt accesibile.

Happy

Încălțămintea pentru copii, Happy Bees, este de cea mai bună calitate, rezistentă, practică și în diverse modele vesele. Primăvara se va reflecta întru totul în perechea de pantofiori a micuțului tău. Și crede-mă, de Paște întotdeauna Iepurașul vine cu o pereche de încălțări și o hăinuță. Țin minte, când eram eu mică, întotdeauna primeam de Paște câte o pereche de sandale sau pantofiori lăcuiți și câte o rochiță sau o salopetă. Nu voi putea uita niciodată pantofiorii mei de lac roșii și sarafanul din blugi pe care l-am primit când aveam vreo 4 anișori.

Deși am îmbrăcat sarafanul și am încălțat pantofiorii pană i-am zăpăcit, mulți ani am păstrat acel cadou minunat. Mă simțeam legată sentimental de o simplă pereche de pantofi, de parcă toată inocența mea era în acea pereche de pantofi lăcuiți. Păcat că i-am aruncat și mai păcat că nu le-am făcut o poză pe care să o am ca amintire. Nu știu dacă copiii din ziua de astăzi pun preț pe așa ceva, dar știu că și ei au câte o hăinuță preferată și câte o pereche de pantofi favoriți. Se bucură de niște pantofiori, ca și cum ar fi o jucărie.

Happy Bees

Copiii nu mai sunt ca în trecut, nu vor să se îmbrace cu orice și nici să se încalțe cu orice. Fetițele sunt cochete, băieții sunt și ei aranjați. Au gusturi definite de mici și când nu le place ceva, nu-i poți păcăli, pentru că au personalitate. Încălțămintea Happy Bees chiar este pe gustul copiilor, pentru că sunt gândit astfel încât să fie și moderne, dar să fie și comode și de calitate. Aceste încălțări au ceva special… completează personalitatea copiilor. Și cred că ar fi păcat să nu profitați, nu? În fond, în preajma oricărei sărbători fiecare bănuț contează și economisirea unui ban face posibilă cumpărarea altui lucru.

Așa că profitați, Happy Bees vă așteaptă!

Lasă un răspuns

