Voi cum abordati temele despre care nu stiti nimic?

        De ceva timp îmi tot pun o întrebare care nu-mi dă pace. Cum să scriu advertoriale creative despre un subiect pe care nu-l cunosc?

      semnul-intrebarii-5  Aș vrea să îmi schimb felul în care scriu advertoriale, aș vrea să le fac mai „mascate”, mi-ar plăcea să nu pară deloc advertoriale. Dar uneori… subiectul nu mă ajută deloc. Ca orice blogger care vrea să facă un ban, scriu advertoriale… multe. Mereu am de scris câte ceva și uneori nu îmi permit să refuz un anumit subiect. Am motivele mele pentru care nu refuz anumite advertoriale. Și cele care mă pun cel mai rău în dificultate NU sunt advertorialele din categoria erotic, ci cele despre masini, constructii, utilaje și etc. Am avut de scris de vreo 3 ori despre dinții de cupă. Pe cuvântul meu dacă acest subiect mi-a stimulat vreun pic imaginația. DELOC. Am scris niște aberații de articole. Și din ce în ce mai mulți sponsori din acește domenii își doresc să scriem advertoriale despre afacerile lor. Dar CUM să abordez aceste teme? Ce să scriu? Ce pot spune despre dinții de cupă sau despre alte utilaje? Habar n-am sincer. N-am neamuri la țară, nu lucrează nimeni din familia mea în domeniul construcțiilor, așadar mă repet, habar n-am cum să abordez o astfel de temă.

Știind că printre cititorii mei sunt mulți bloggeri care scriu ADVERTORIALE, vreau să vă întreb, voi cum abordați o temă despre care nu știți nimic și nu vă pricepeți? A, da, nu spun că și advertorialele despre economie, bursă, etc. mă disperă teribil. Dar cum în viață nu facem numai ce ne place… le scriu. Căci dacă nu le scriu, pierd bănuți. Și nu-mi permit să pierd sau să refuz.

        Așadar, cum abordați temele despre care nu știți nimic? Vă vin in minte idei bune, povești credibile, situații de viață, etc.?! Și dacă nu… cum scoateți totuși cămașa? Căci da, am căutat pe blogurile voastre, dar niciun articol nu pare să „scârțâie”, niciunul nu este scris într-un mod stângaci. Și sper că nu sunt singura bleagă care habar nu are cum să abordeze anumite teme. 🙂  

         Hai vă rog, aștept răspunsurile voastre, poate mă mai deștept și eu. 🙂  

Lasă un răspuns

