Cosul de Paste

Mai sunt trei zile și vom sărbători Paștele, cea mai frumoasă sărbătoare din punctul meu de vedere. Probabil îmi place și pentru că se petrece primăvara, iar eu sunt născută aprilie. Nu știu ce ați făcut voi, dar eu nu am reușit să țin post decât săptămâna aceasta. Oricât mi-aș dori, îmi este destul de greu să mă abțin de la mâncărurile de dulce. Dar oricum, această perioadă de post este extrem de benefică atât pentru suflet, cât și pentru trup. Anii trecuți am reușit să fiu mai conștiincioasă, deși n-am reușit niciodată să țin tot postul, ultima săptămână și toate zilele de miercuri și vineri le țineam. Priveam aceste zile de post ca pe niște cure de detoxifiere. Ba chiar reușeam să slăbesc vreo 3 kilograme într-o lună de zile.

Cosuri Cadou Paste

Însă cum venea Paștele, cum le puneam rapid la loc. La noi în familie există o tradiție numită Cosuri Cadou Paste. Fie că primim musafiri sau mergem noi la ei, coșul cu bunătăți de Paște nu lipsește niciodată. Și ce bunătăți, ce delicii… cum să nu te îngrași când guști din toate?! În general aceste coșuri cadou cu bunătăți sunt pentru toată familia, de la mic la mare. Dar oricât ne-am strădui, niciodată nu sunt la fel de frumoase și de prețioase cum sunt cele de cumpărat. Deși în familia mea bunică-mea face cozonac, când mergem în vizită, obișnuim să cumpărăm acest coș plin de gustări dulci. Probabil vă întrebați de ce. Ei bine, nu întotdeauna ne iese cozonacul și nu prea te poți duce la cineva cu un cozonac necrescut sau puțin ars. Așa că apelez întotdeauna la magazinul online GiftIdea.ro când vreau să fac un cadou dulce.

CNC20-Cos-cadou-ieftin-craciun-si-paste-560x400

Coșurile GiftIdea vin întotdeauna cu bunătăți surprinzătoare, vin roșu, cozonac tradițional, ciocolată de diferite sortimente, borcănele cu dulceață sau gem și ca decor, nu lipsesc niciodată fundele, iarba de decor și evident, coșul din răchită. Cu toate acestea, fiind un Coș de Paște, GiftIdea a uitat să pună celebrul Iepuraș și măcar 3 ouă colorate. Dar nu ouă normale și nici de ciocolată, ci din lemn. Întotdeauna adaug coșului 3 ouă din lemn, pictate manual și un iepuraș drăguț, preferabil tot din ciocolată. Sunt nevoită să desfac ambalajul, dar noroc că sunt pricepută și reușesc să nu-i stric frumusețea desăvârșită. În rest, numai cuvinte de laudă pentru magazinul GiftIdea, magazin care mă scoate mereu din probleme atunci când vreau să fac un cadou minunat.

Și-acum, dragă cititorule, tu ce cadouri faci de Paște? Obișnuiești să pregătești în casă toate bunătățile din Coșul Cadou?

GiftIdea

Lasă un răspuns

