Miscare la mine acasa

De aproximativ o lună de zile merg la sală și la masaj. Am fost nevoită… nu din cauza greutății, ci din cauza musculaturii. Am trecut printr-o serie de intervenții chirugicale și mușchii mei au cam „adormit”. Ca să prind din nou putere în mâini, picioare și spate, trebuie să fac cât mai multe exerciții și să mi se facă masaj. La început recunosc că mi-a fost greu, oboseam foarte repede. Am început cu niște exerciții banale la spalier, cu banda elastică și niște gantere de vreun kilogram greutate. Iar în prezent, am evoluat atât de mult încât am trecut la exerciții pe mingea de fitness, stepper și chiar bicicletă. Mi-am făcut curaj și am încercat și multifuncționala, un aparat pe care pot să fac exerciții pentru tot corpul: mâini, picioare, spate… de fapt pentru fiecare grupă de mușchi.

Sportisima    Ideea este următoarea… merg de două ori pe săptămână și stau câte o oră și jumătate. Din care o jumătate de oră este masajul. Timpul trece parcă zburând. După mine aș sta 3 ore, nu o oră și jumătate. Îmi place… dar oricât de mult mi-ar plăcea, ședințele sunt destul de scumpe. Și nu oricine își permite să dea 100 de lei la sală pe săptămână, așa cum dau eu. Dar nu banii sunt importanți, dacă aș putea, aș merge zilnic… dar de… finanțele mă împiedică. Dar m-am gândit, ca să o scot mai ieftin și totuși să fac cât mai multă mișcare, vreau să îmi cumpăr și eu un Mini Stepper, o minge de fitness și două gantere. Bineînțeles că primul lucru pe care l-am făcut a fost să caut pe net. Așa am ajuns pe site-ul www.sportisima.ro.

Sportisima.ro este magazinul online care comercializează articole pentru sport, sănătate și mișcare. Aici am găsit cele mai accesibile produse, ca preț. Imediat după Paște am de gând să îmi comand un set de gantere la 379 de lei, un Mini Stepper la 239 de lei și o minge de gimnastică la 59 de lei. Deși în total aș da 677 de lei, o sumă totuși, aproape un salariu minim pe economie, cu banii aceștia aș avea produsele necesare pentru a-mi pune în mișcare toată masa musculară. Nici n-aș avea nevoie de mai mult… în câteva luni, nu numai că m-aș pune pe picioare și aș redeveni puternică și sănătoasă, dar mi-aș scoate și banii. Astfel n-aș mai face exerciții numai de două ori pe săptămână, ci toată săptămâna. Dacă aș merge la sală 5 zile pe săptămână, m-ar costa 250 de lei pe săptămână, așadar aproape 750 de lei într-o lună… bani destul de mulți. Așa, fac o investiție, dar merită. Voi ce părere aveți?

Pentru mine, un om care își dorește să se refacă după 3 ani de repaus aproape total, aceste produse mi-ar reda condiția de om sănătos. Această decizie nu o fac de capul meu, m-am consultat cu kinetoterapeuta mea, cu medicul meu… știu și eu ce mișcări am voie să fac și ce nu. Așa că nu-mi rămâne decât să fac comanda și să mă pun la treabă. Totul depinde de mine, dar mă bucur că am găsit magazinul Sportisima.ro, pe alte site-uri Mini Stepperul era de două ori mai scump.

          Voi cum vă mențineți în formă, dragii mei cititori? Mergeți la sală?

sportisima_logo_02

Lasă un răspuns

