Impulser – izvorul sanatatii

        În general, noi oamenii, până nu ne lovim cu capul de pragul de sus, nu-l vedem pe cel de jos. Tineri fiind, ne considerăm sănătoși, nemuritori și invincibili. Nu dăm prea multă atenție sănătății noastre și sărim frecvent peste vizitele la doctori. Am investi bani în orice altceva, numai în sănătate nu. Sănătatea este de cele mai multe ori pe ultimul plan. Abia când ne îndoim de durere, la propriu, ne hotărâm să mergem la medici și să cerem ajutorul. Uneori este târziu, alteori este prea târziu.

        Eu m-am născut cu un handicap locomotor și-am ajuns la vârsta mea, 27 de ani, să am proteze atât la ambele șolduri cât și la ambii genunchi. Cele patru ortoplastii totale de șolduri și genunchi nu au fost deloc ușoare… dar oricât de grele au fost operațiile, recuperarea este de o mie de ori mai grea. Până să fac operații am avut dureri, mă dureau picioarele foarte tare, dar tot credeam că este o „pasă”, o stare care va trece cu câteva antiinflamatoare. N-a fost așa… am ajuns să mi se blocheze șoldul drept… până am ajuns la operație am stat în pat și tare greu mi-a fost. Prima operație a atras-o pe a doua, a doua pe a treia, până am ajuns la cea de-a patra. Eram praf, ortoplastiile erau singura mea șansă de a mai merge vreodată. Și astfel, timp de doi ani, eu n-am mers niciun pas. Abia dupa ce am încheiat cu ortoplastiile și am făcut câteva luni de recuperare am reușit să fac și eu primii pași cu cadrul. Durerile musculare erau atroce. După o perioadă așa lungă de repaus, fiecare pas era un chin pentru mine.

impulser_home_2

        Am făcut fizioterapie, kinetoterapie, ultrasunete și masaj. Dacă aș fi făcut magnetoterapie m-aș fi recuperat poate mai repede. În prezent merg cu bastonul, încă fac kinetoterapie, iar durerile musculare nu mai sunt atât de violente ca la început. Însă… am probleme și cu coloana și cu celelalte articulații, am și osteoporoză și o artroză care îmi macină cartilajiile… complicată treaba cu afecțiunile mele. Sunt un cocktail de afecțiuni, dar continui să lupt și nu am de gând să mă las. Ideea este că mereu mă doare câte ceva… ba un cot, ba un umăr, ba o gleznă, ba coloana, ba am crampe musculare. Mișcarea, exercițiile de kineto și masajul mă ajută foarte mult… însă magnetoterapia mi-ar fi mult mai mult de ajutor. La spital nu pot face magnetoterapie. La spital, magneto, așa cum îi spune fizioterapeuta aparatului respectiv, este mare și transmite undele magnetice în tot corpul… iar eu nu am nevoie pentru tot corpul, ci numai pentru anumite zone. Având proteze, undele magnetice nu trebuie să ajungă la șolduri sau la genunchi, de aceea mi-ar trebui un mini-magneto, un dispozitiv pe care să îl așez pe zonele cu probleme. Magnetoterapia nu doar că m-ar scăpa de dureri și mi-ar stagna artroza, dar m-ar ajuta să mă recuperez mult mai repede și astfel să renunț și la baston. Deși handicapul meu este din naștere și este destul de complicat, aș putea să devin, pe cât posibil, o fată sănătoasă și mai ales independentă din punct de vedere fizic.

impulser_home_3

       De aceea mi-ar plăcea foooarte mult un Impulser Mini.  Acest aparat în miniatură mi-ar oferi posibilitatea de a folosi terapia electromagnetică pulsatoare, chiar la mine acasă. Aparatul pentru magnetoterapie din spitale este destul de vechi, pe când minunatul Impulser este cât se poate de evoluat, demn de vremurile pe care le trăim, dar mai ales perfect pentru a face față, a stagna și a vindeca afecțiunile destul de dure cu care toți ne confruntăm mai devreme sau mai târziu. Înainte să vă spun mai multe despre revoluționarul Impulser Mini, haideți să vă povestesc mai multe despre magnetoterapie, cea care stă la baza Impulser-ului. Terapia magnetică este o metodă alternativă, care nu implică tratament medicamentos, care tratează sau ameliorează durerile musculare, articulare și orice alt tip de disconfort. Magnetoterapia sporește procesul natural de vindecare al organismului. Organismul nostru are capacitatea de a se vindeca singur, iar magnetoterapia îi oferă mâna de ajutor de care are nevoie. Terapia magnetică nu doare, pur și simplu nu simți nimic în momentul în care aceasta acționează, însă în timp efectele se văd. Cum? Durerile scad sau dispar complet, iar mișcările corpului curg de la sine, într-un mod cât se poate de natural.

      logo (1)  Magneții accelerează procesul de vindecare și de atenuare a durerii prin creșterea circulației și a fluxului sângelui. Magnetoterapia, practic echilibrează magnetismul natural ar organismului, revenind la starea lui normală de funcționare. Nu este un secret pentru nimeni că întreg universul, inclusiv noi oamenii, este alcătuit din celule, atomi, electroni și protoni. Suntem energie și avem nevoie de energia electromagnetică pentru a trăi și a fi sănătoși, atunci când propriul echilibru natural scade. În fine… nu o să intru mai mult în detalii în ceea ce privește fizica, eu știu cum mă simt și de ceea ce am nevoie pentru a mă simți și mai bine.

       Pe scurt, magnetoterapia vine în beneficiul sănătății umane. Magneții stimuleaza vasele de sânge și contribuie la susținerea circulației și la creșterea fluxului de sânge către inimă. Iar acest lucru duce la creșterea alimentării cu oxigen la organe și țesuturi. Și în plus, terapia magnetică nu are efecte secundare, așadar nu are ce să strice în organism, ea nu face altceva decât să ajute.

impulser_mini_1

      Pentru mine un Impulser Mini are fi ca o mană cerească. Mi-ar fi de mare, mare ajutor. Mi-ar fi de ajutor și pentru mușchi, dar și pentru oase și articulații. Efectul biostimulator al minunatului Impulser Mini mi-ar îmbunătăți microcirculația, mi-ar accelera metabolismul celulelor și al țesuturilor, accelerând astfel procesul de regenerare. Poate că ale mele cartilajii nu se vor regenera… fiind afectate din naștere și supuse măcinării, nu știu dacă se vor regenera, însă știu sigur că procesul de anchilozare al articulațiilor va stagna și nu voi mai avea dureri articulare. Iar mușchii… mușchii se vor trezi în sfârșit la viață. Având din nou forță în propria musculatură, mi-aș recăpăta poziția perfect verticală și ECHILIBRUL! Cel care încă îmi face probleme în prezent. Bineînțeles că Impulserul Mini se poate folosi pentru o gamă largă de probleme medicale, cum ar fi problemele aparatului motric, recuperarea rapidă și vindecarea cazurilor de ruptură sau fuziune osoasă dificilă. Consolidează țesutul conjuctiv, vindecă diverse leziuni sportive, precum și problemele de sănătate apărute în urma eforturilor fizice depuse.

       Ideea este următoarea… Impulser Mini se folosește foooarte ușor. Îmi place foarte mult că poate fi folosit pe zone, exact așa cum am eu nevoie. Mă doare cotul, pun Impulser-ul pe cot de trei ori pe zi, timp de 10-20 de minute și în nici o săptămână, durerea va dispărea, iar inflamația se va retrage. Sunt absolut convinsă că dacă voi completa kinetoterapia și mișcarea cu terapia electromagnetică, voi reuși în sfârșit să trec peste problemele fizice care încă se încăpățânează să mă țină pe loc. Vreau să scap de baston, vreau să merg fără probleme și sunt sigură că Impulser Mini mă va ajuta. Sigur că acest lucru nu se va întâmpla peste noapte, nicio problemă medicală nu se rezolvă bătând din palme, răbdarea și perseverența sunt cheile restabilirii sănătății.

         Pentru mai multe informații legat de terapia Impulser, vă invit să urmăriți acest filmuleț! Vă pup, să fiți sănătoși!

Fotografiile si clipul sunt luate de pe site-ul Impulser.ro.

Un gând despre „Impulser – izvorul sanatatii

  1. Pingback: Castigatori campanie - Sanatate fara reactii adverse - » Blogal Initiative

Lasă un răspuns

