Casatorit cu pianul…

        În fiecare zi treceam pe lângă sala unde cânta el. Eu aveam ore de balet, el era mare muzician, susținea concerte la Viena  și ne mai asista, din când în când, la orele de balet. Cânta la pian și o făcea într-un mod dumnezeiesc. În zilele când nu venea la orele noastre de balet, obișnuiam să mă lipsesc de  peretele sălii unde cânta el și îl ascultam așa… minute în șir. Uneori avea ușa deschisă, de parcă mă aștepta, de parcă o lăsa deschisă intenționat… pentru mine. Atunci aveam șansa să îl privesc… în momentele acelea simțeam că sunt privilegiată, era o mare onoare pentru mine. Îl iubeam, mă îndrăgostisem de el. La mărețul său Pian Digital Roland, părea ca un zeu. Un zeu care domina întru totul atât pianul, cât și muzica… fiecare notă… fiecare acord. Atingea cu atâta delicatețe clapele pianului, încât parcă mă înfioram. Pentru o secundă îmi imaginam că degetele lui treceau prin părul meu… mângâindu-mi obrazul… sărutându-mi cu atingerea lui, buzele.

Pian digital Roland

       L-aș fi ascultat o viață întreagă, însă uneori plecam grăbită. Oamenii de pe hol mă priveau uimiți. Deși eu păream că îmi caut ceva în geantă, cu toții știau că eu de fapt îl ascult pe el. Nu aveam curaj să îi mărturisesc iubirea… mi-era rușine, mă temeam de un refuz. El era căsătorit cu pianul… pian pe care îl văzusem mai de mult și într-un magazin de instrumente muzicale. Magazin instrumente muzicale Bucuresti! Atunci o idee măreață îmi veni. Urma să fie ziua lui de naștere în curând și speram că dacă îi voi face un cadou minunat… poate că avea să înțeleagă dragostea ce o nutream pentru el. Pe loc îmi veni ideea de a-i cumpăra un echipament de sunet live, dar nu prea mă pricepeam să aleg. Eu nu eram o somitate în domeniul instrumentelor muzica… eu știam numai să dansez și să iubesc.

Roland

        Însă cu multă speranță în suflet, am intrat pe site-ul magazinului online Music&More și am cerut sfatul unui consultant tehnic. Norocul meu a fost că am dat peste un consultant tehnic amabil și răbdător. I-am vorbit despre el, despre pianul lui digital, despre concertele sale, despre imensele săli în care își desfășoară arta și dumnealui mi-a recomandat cel mai bun echipament de sunet live. Aș fi putut să-i cumpăr și-o chitară, știam că el mai cochetează și cu chitara, dar și cu tobele; însă știam că marea lui dragoste rămâne pianul. Așa că n-aveam de ce să risc cu un cadou care poate nu l-ar fi încântat din tot sufletul. Comanda îmi veni în două zile, totul a decurs simplu și ușor. Și când sosi și marea zi, ziua lui de naștere… totul se petrecu nesperat de frumos. El era tot acolo, cântând la pianul său digital… mi-am făcut curaj și m-am dus la el. I-am spus că am un cadou pentru el, i-am spus la mulți ani și l-am rugat să treacă seara pe la mine ca să-i dau cadoul. Atunci el îmi spuse că va veni, dar că i-ar plăcea să ieșim împreună în oraș. Când mi-a spus asta… simțeam că mi se topește tot corpul. Am acceptat… i-am zâmbit, l-am sărutat pe frunte și am plecat.

P.S. Cadoul i-a plăcut la nebunie!

musicandmore

Lasă un răspuns

