Vreau trotuar!

        Am și eu o întrebare, și-a revenit țara? Nu mai este în criză economică? Nu de alta, dar am văzut că domeniul construcțiilor s-a ridicat din nou pe piața economică din România. Am văzut că mai nou, se restaurează străzile, trotuarele, spațiile verzi, unele căi ferate, ba chiar și unele diguri. Nu știu ce s-o întâmpla, dar văd că lucrurile merg spre bine. M-oi înșela? Habar n-am. Dar am văzut că primăriile chiar se implică. Îmi place mult acest lucru. Dar oricât s-ar implica, strada pe care stau eu, tot nașpa este. De trotuar nici nu mai spun. E plin de gropi, denivelat, hârtopos, aiurea. Când se face gheață, riști să-ți rupi gâtul pe un trotuar așa denivelat. Adevărul este că de vină sunt salciile și nucii imenși pe care îi avem din bloc în bloc. Rădăcinile lor au deformat, pur și simplu, trotuarul. Vă spun sincer, vreau o stradă și un trotuar perfect drept. Oare când mă voi bucura de acest privilegiu? Când, oameni buni, când? Acum țip, dar nu la voi. Mă întreb ce le trebuie firmelor care recostruiesc străzile și trotuarele, ce le trebuie? Cumva n-au filtre utilaje?

slider1

       Dacă n-au, le pot recomanda eu filtre de utilaje, de toate felurile! În magazinul online FiltreUtilaje.eu găsiți filtre Caterpillar, filtre Komatsu, filtre Volvo și filtre JCB. Indiferent că aveți nevoie de filtre de aer, filtre combustibile, filtre cabine și filtre ulei. Dragii mei, eu nu mă pricep de care vă trebuie, dar dacă aceste filtre vor oferi o super putere utilajelor de construcții și mai ales, dacă îmi veți repara strada, eu zic să le cumpărați. Vi le cumpăr eu, numai să văd un trotuar perfect drept, cum am văzut în filme… așa cum probabil este celebrul Bulevard Champs-Elysees. Ce fain ar fi să văd în Buzăul meu bulevarde și străzi cum sunt în Franțe… of, Doamne, minune, nu alta. Sper să nu fac vreo gafă, sper că în Franța străzile sunt fără cusur. Știu, am cam luat-o pe arătură, de la criza economică am ajuns la filtre utilaje și apoi la străzi și Champs-Elysee. Dar vă rog să mă scuzați, acum plec, mă duc să caut o firmă de construcții, îi voi oferi filtre pentru utilaje și poate până la următoarea mea zi de naștere, voi avea și eu o super stradă și un super trotuar pe care să calc, ca o divă, evident.

piese-de-utilaje

Lasă un răspuns

