Cumpara-ti un hidrofor!

        Astăzi vă propun să vorbim despre apă. Sau mai bine zis… vreți-nu vreți, scriu despre apă. Tocmai a trecut Paștele, Sfântul Gheorghe, Izvorul Tămăduirii, o serie de sărbători care m-au marcat profund. În anumite zile n-am avut voie nici să spălăm, nici să ne spălăm, perioadă mai urât mirositoare ca acum, parcă n-am mai simțit de mult. Știu că în datina creștină n-am avut voie să facem „lături”, DAAARRR când ieși pe stradă, când ești hotărât să mergi undeva în vizită, religie-nereligie, trebuie să ne spălăm, nu? Mie așa mi se pare normal.

hidrofor-cadoppi-cdw-100m50-71-369x369     Dragii mei, și eu sunt credincioasă și eu cred în Dumnezeu, însă… când vine vorba de spălat… nu pot să stau nespălată, cu atât mai mult dacă vreau să ies din casă. Știți ce le recomand acestor oameni în afară de apă și săpun? Nu, nu deodorante! Vă înșelați! Le recomand să își cumpere unul sau mai multe hidrofoare de adancime. Poate oamenii stau la casă, poate n-au apă curentă, poate se chinuie cu fântâni, poate… poate. Un hidrofor ar fi mană cerească pentru toți oamenii care locuiesc la casă. Hidroforul este cea mai tare sursă de alimentare cu apă, evident, pentru uz casnic. Este perfect pentru activitățile casnice, pentru grădinărit, pentru animale și evident, pentru oameni! Și pentru cine nu știe, hidroforul este cea mai bună investiție pentru o casă, fiind extrem de bun, eficient, extrem de economic, dar și silențios. Dacă vă temeați că vă va scoate din casă cu gălăgia, vă înșelați. Vă puteți spăla, puteți găti, puteți adăpa animalele și uda grădina, în voie.

        DAAARRR, trebuie să fiți atenți când vă cumpărați un hidrofor, trebuie să țineți cont de consumul de apă pe care îl estimați, asta în funcție de numărul de băi, mărimea grădinii, numărul de animale și de oameni și așa mai departe. Dar în fine, nu mă pricep eu prea bine la hidrofoare, dar în caz de nu aveți apă la discreție și stați la casă, luați în calcul această variantă care vă va face bine, nu doar vouă, ci și nouă celor care suntem nevoiți să ne bucurăm de prezența dumneavoastră.

        Din fericire eu stau la bloc și am apă la discreție, dar sunt mult mai mulți oameni care locuiesc la case și dacă vă interesează și un preț, prețul unui hidrofor variază între 450 de lei și 1800 de lei. Prețul variind în funcție de puterea hidroforului, care bineînțeles, corespunde întru totul cu nevoile voastre. Baftă la cumpărături! 🙂

Shop-Einstal

Lasă un răspuns

