Top 10 lucruri pe care nu le tolerez la un barbat

      Astăzi, în inteligența mea imensă, m-am gândit să fac un top. Top 10 lucruri pe care nu le tolerez la un bărbat. De ce m-am gândit la asta? Nici eu nu știu. Probabil că vârsta este de vină, probabil că înaintând mai mult în viață, am devenit mai exigentă și mai pretențioasă. Oricum ar fi, topul meu nu implică nimic exagerat, ci câteva reguli de bun simț, pe care eu la rândul meu le respect cu strictețe. Atâta timp cât eu sunt o divă, vreau lângă mine un div. 🙂 Glumesc… nu este vorba de asta, nici eu nu sunt o frumusețe și nici vreo zână, dar ca orice om, sunt câteva lucruri pe care efectiv la detest la un bărbat. Tare sunt curioasă dacă și alte femei gândesc ca mine.

1_168755973

       Și ca să nu mai lungesc vorba, iată topul, Top 10 lucruri pe care nu le tolerez la un bărbat:

1. Nu suport să miroasă a transpirație – oricât ar fi el de bine îmbrăcat, dacă nu îi place apa, poate să fie și poleit cu aur, transpirația ține la distanță orice femeie;

2. Nu suport să fie jegos – înțeleg cazurile în care a pățit un accident, înțeleg un incident, dar nu înțeleg un obicei. Dacă îl văd mai mult de două ori murdar, deja mi-am format o părere și a treia oară nu mă mai prinde în preajma sa;

 3. Nu suport să poarte multe bijuterii – frate, ghiulurile sunt de prost gust, lanțurile de priponit vaca, la fel; cerceii în urechi îmi arată cât ești de cocalar. Un ceas, un lanț finuț și haaai, cel mult un cerceluș, dar finuuuț, finuț de tot, este de ajuns.

4. Nu suport bărbații care se pensează ca femeile – și sunt o mulțime care își fac sprâncenele arcuite, ca de vampe. Când văd un astfel de bărbat, prima întrebare pe care mi-o pun este dacă e gay sau nu. N-am nimic cu bărbații gay, daaar, nu te da mare macho, când fața ta exprimă numai feminitate.

5. Nu supot bărbații care au mătreață – cu atâtea tratamente și șampoane naturiste pe piață, chiar nu îi înțeleg pe cei care se luptă cu mătreața. Urăsc să-i ningă din cap inteligența. Mi se pare de-a dreptul scârboasă.

6. Nu suport bărbații cu unghiile murdare sau încălțările pline de noroi – cu o simplă periuță de dinți și cu săpun lichid, rezolvi și unghiile și încălțările. Nu spun să aibă manechiura făcută ca femeiile, cu unghii date cu lac. Dar unghiile și pantofi îngrijiți îmi demonstrează că și el este un bărbat îngrijit.

7. Nu suport bărbații care mint gratuit – sunt unii lăudăroși care nu se pot abține dacă nu trântesc și niște minciuni. Decât să minți, mai bine nu spui nimic sau dacă spui, fii sincer, acceptă-te așa cum ești și asumă-ți felul în care ești. Mincinoșii nu dau niciodată bine în ochii unei femei, lăudăroșii nici atât. Să spui că ești mare și tare… nu îmi confirmă altceva decât că ești praf.

8. Nu suport bărbații care morfăie gumă într-una – și eu mănânc gumă și eu folosesc guma pentru a-mi împrospăta gura, dar să nu uităm că există și apă de gură, nu doar gumă. Și mi se pare de prost gust ca la o întâlnire, fie ea romantică sau nu, tipul să morfăie guma, ori ca o babă cu placă dentară în gură, ori în zflemea așa, a șmechereală. Oh, odios.

9. Nu suport bărbații misogini – când ai ajuns să faci mișto, din orice, de tipa de lângă tine și s-o desconsideri doar pentru că este femeie, mi se pare prea mult. Eu înțeleg că ești sigur pe propria masculinitate, dar să nu uităm că trăim în epoca în care bărbatul și femeia sunt egali. Când o putea bărbatul să dea naștere unui copil, atunci poate să vorbească cât în lună și-n stele.

10. Nu suport bărbații siropoși – apreciez sensibilitatea unui bărbat, dar dacă ajunge să plângă cot la cot cu mine la un film romantic, nu-mi place. Vreau ca bărbatul să fie bărbat, să-mi dea de înțeles că îmi oferă acea protecție mult râvnită… dacă este mai slab decât mine și mai ușor de sensibilizat decât mine, atunci nu are ce căuta lângă mine. Urăsc când un bărbat folosește apelative pițiponcești gen: iubirică, gurițucă, miți, piți și câte alte inepții or mai fi.

11. Urăsc bărbații care se laudă cu virilitatea lor – intimitățile nu se povestesc, punct! Dacă te lauzi la mine ce dotat ești și cum ai întors-o pe una pe dos… chiar nu te cred, chiar nu mai ești bărbat, chiar îmi pierd orice interes, chiar EȘTI VARZĂ!!!

P.S. Numărul 11 a fost un bonus, de fapt cred că este și cap de listă în topul meu!

Voi ce părere aveți, dragele mele doamne și domnișoare, am dreptate?

UPDATE: NU SUPORT BĂRBAȚII ȘTIRBI ȘI NICI PE CEI CARE TRAIESC PE SPINAREA FEMEILOR, MĂ REFER LA ÎNTREȚINUȚI!!!

5 gânduri despre „Top 10 lucruri pe care nu le tolerez la un barbat

Lasă un răspuns

