Facebook down

        În ultimul timp a picat Facebook-ul din ce în ce mai des. Este deja a doua oară într-o săptămână, parcă așa am sesizat. Când pică Facebook-ul mă apucă spumele, îmi vine să-mi șterg contul. Dar iau și partea bună a lucrurilor, când pică Facebook-ul obișnuiesc să mai vorbesc și eu cu familia mea, cu cei din casă, obișnuiesc să-mi iau o pauză în care îmi odihnesc ochii. Adevărul este că mă dor puțin ochii de la „felinarul ăsta cu litere”… dar oricât m-ar durea capul sau ochii, căderea Facebook-ul mă lasă să scriu. Așa, dacă merge Facebook-ul, mai scriu un rând, mă mai uit cine mișcă pe rețea; mai scriu o frază, mai mă uit cine e online; mai termin un articol, mă mai joc un Candy Crush… și tot așa. Cum naiba să am spor, când Facebook-ul mi-a intrat în sânge. Mă întreb ce fac oamenii care muncesc la birou? Ce fac cei care au un laptop pe mână și totuși n-au voie să intre pe rețelele de socializare de la job? Bănuiesc că-și verifică noutățile de pe telefon. Mi-e greu să cred că poate sta cineva deconectat de Facebook zile în șir.

Is-Facebook-Down

       Mi-ar plăcea să bântui din casă în casă când pică Facebook-ul, să văd ce face lumea „normală” când principala rețea de socializare decide să se odihnească. Deja îmi imaginez tinerii însurăței cum se giugiulesc, pe adolescenți îi văd trântind și bușind, pierduți pe vecie într-o lume pe care nu o cunosc; părinții decid să-și scoată copii la plimbare, iar bunicii se așează la masă de scris, se decid să aștearnă pe o hârtie normală, încă o bucățică din viața lor. Ca să fiu sinceră, cred că viața ar fi mult mai ușoară și mai frumoasă fără Facebook și fără internet. Cred că am învăța să fim mai mult oameni, am renunța la măști și aparențe.

     Știți reclama cu văcuța mov de la Milka? E, cred că așa ar arăta lumea fără Facebook, o forță mai presus de rațiune ne-ar îndemna să ne iubim mai mult, să ne reapropiem de oamenii dragi, să învățăm să avem din nou încredere totală în ei și sigur viața ne-ar părea mult mai frumoasă. Deși apreciez extrem de mult prezentul pe care îl trăiesc și iubesc tehnologia și tot ce mi-a adus ea bun în viață, trebuie să recunosc că mi-ar fi plăcut să trăiesc undeva prin anii ’70-’80. Când mă uit la filmul „Liceenii” mi se pare că urmăresc o lume fascinantă. La vremea aceea totul părea mai simplu, mai ușor și mai frumos. Oamenii chiar se iubeau și legau niște relații strânse, uneori pentru toată viața. Acum… ce vedem în jur? Virtual, măști și efemer… bineînțeles că dragostea încă există, dar este atât de rară și de scumpă, încât a devenit cea mai valoroasă valută.

        Acum aștept să pice iar Facebook-ul, am de gând să fac ceva exteraordinar… ce, nici eu nu știu. Dar sunt creativă, îmi va veni mie o idee trăznet. 🙂

4 gânduri despre „Facebook down

  1. Eu imi tot spun sa intru mai rar pe FB, sa folosesc doar pagiNA blogului si atat. Dar fac ce fac si iar intru. Chiar si cand ajung la tara, tot deschid laptopul si ma conectez la FB… curiozitate ce mai fac ceilalti 😀

Lasă un răspuns

