Minunile exista

       În general, în sufletul meu, sunt o persoană foarte credincioasă. Dar recunosc, nu merg prea des la Biserică, nu pentru că nu îmi place casa Domnului, ci pentru că în Biserică mă simt ca o minge de ping-pong pe care toți o dau de colo-colo pentru că nu au loc. Dar în fine… asta este fix problema mea. Însă în intimitate, în sufletul meu, cred în Dumnezeu, mă rog Lui, îi mulțumesc pentru viața pe care o am și încerc, pe cât posibil, să îmi trăiesc viața după Legile Lui. În primul rând caut să îmi iubesc aproapele, să îl ajut și să nu mă las mânată de mâinie, invidie, bani sau plăceri efemere. Bineînțeles că am greșit și eu, ca orice om, dar am căutat să mă îndrept. Eu nu am avut niciodată o viață ușoară, am fost încercată din toate părțile, pe toate planurile, am fost la un pas să îmi pierd credința, însă atunci când îmi era mai greu, se ivea și o portiță de salvare. Dumnezeu nu m-a lăsat niciodată. Cred în Dumnezeu, El există și încă mai se fac minuni. Eu nu am dubii.

 concordanta_biblica_1      Dar dacă nu merg la Biserică asta nu înseamnă că sunt departe de Dumnezeu, sunt aproape de el cu fiecare rugăciune, cu fiecare faptă bună și cu fiecare carte creștină citită. De curând am avut plăcerea să descopăr o librărie online de cărți creștine. Cărțile creștine nu sunt numai hrană pentru suflet, sunt și unelte pentru o cultură generală bogată. Inițial nu prea i-am dat importanță acestei librării, dar am văzut că are cărți valoroase pe care merită să le cumpăr. Mi-a atras foarte tare atenția cartea Concordanta Biblica.  Această carte, Concordanta Biblica și dicționar de nume biblice, este o carte foarte complexă și valoroasă, mai ales pentru cei care își doresc să aprofundeze Cuvântul Vieții. Este un studiu exhaustiv care cuprinde o bună concordanță biblică, comentarii biblice, lexicoane, hărți și dicționare. Deși prețul acestei cărți nu este unul tocmai mic, ea costând 103 lei, consider că merită, nu doar datorită complexității cărții, dar și pentru că banii sunt întotdeauna donați unei cauze umanitare sau ca suport pentru publicațiile literare creștine, în principiu pentru misiunile creștine.

      Aș da banii pe această carte și pe multe alte cărți creștine din Libraria Maranatha pentru că acești bani se duc la copiii bolnavi de cancer, leucemie și alte boli grave. În astfel de situații, doar banii dați pe intervențiile chirugicale și tratamente mai pot salva viețile acelor copii. 70% din profit se duc către cazurile umanitare și 30% din profit merg către proiectele de misiune creștină. Știind că aș putea salva o viață, aș cumpăra toate cărțile. Bineînțeles că nu-mi permit, dar puțin de la mine, puțin de la tine, dragă cititorule, se face mult! Uite că minunile există. Am mai întâlnit librării care donează bani pentru diferite cauze și cazuri, dar niciodată întregul profit. Pe această cale țin să aplaud și să felicit Librăria Maranatha, cea care susține viața prin Cuvântul Domnului.

logolibmar

Lasă un răspuns

