Vreau un caine Royal

        Adolf Hitler spunea: „Cu cât cunosc mai bine oamenii, cu atât iubesc mai mult câinii.”

 royal-canin-medium-junior-500x500      Avea dreptate, gândesc ca și el, câinele niciodată nu te va dezamăgi, nu te va trăda și nu te va înșela. Câinele nu-ți va cere nimic în schimb și te va iubi necondiționat, chiar dacă este neglijat, chiar dacă i se oferă puțină atenție sau afecțiune. De-a lungul vieții mele am avut 13 câini. Nu toți o dată, ci pe rând. Însă pe foarte puțini dintre ei am reușit să-i țin lângă mine până la bătrânețea lor de câini. Unii mi-au fost omorâți de mașini sau de alți câini, fioroși, alții mi-au fost furați, unii au fugit, iar alții au murit din senin. La vremea aceea, părinții mei nu își permiteau să ne vaccinăm câinii și nici să le cumpărăm mâncare bună. Ei nu creșteau cu Royal Canin, ci cu oase, ciorbă, pâine și ce mai gătea mama. Sigur că acesta nu era un stil de viață sănătos pentru un câine, însă altă modalitate nu aveam și o ogradă fără un câine, este o curte fără suflet. Mi-am iubit fiecare câine în parte, i-am îngrijit și i-am crescut cum știam eu mai bine. Ba chiar pe unii i-am luat neînțărcați, i-am hrănit cu biberonul, dormeau cu mine în pat și le purtam o grijă imensă. Într-un timp am ajuns să mă simt chiar ghinionistă, credeam că orice cățeluș care crește lângă mine, era sortit pieirii. Habar n-aveam că nu eu eram de vină, ci lipsa vaccinurilor și a unei hrane sănătoase. Pe la 15 ani am luat decizia că nu mai vreau niciun câine, mă săturam să-i văd murind sau dispăruți. Mă săturasem să sufăr pierderea lor ca și cum aș fi pierdut un frate. Am preferat să nu mă mai implic sentimental și astfel să fiu în siguranță, ferită de durere. Dar credeți că asta mi-a adus fericirea? Deloc, mă simțeam mai singură ca niciodată.

        De fapt și acum mă simt singură, încă simt lipsa căldurii unui câine. De la cățeii mei am primit iubire necondiționată și nu pot uita felul în care ei îmi simțeau fiecare stare. Dacă eram nervoasă, săreau pe mine foarte jucăuși, mă lingeau și se lipeau de mine ca într-o îmbrățișare. Când mă durea câte ceva, câinii mei mă simțeau și se așezau pe locul dureros, parcă absorbind orice urmă de durere fizică. Animalele ne simt și cel mai mult dintre ele o fac câinii. Și astăzi mă simt pustie fără un câine. Cu un câine lângă mine aș fi mai fericită, aș avea motive să zâmbesc, ar avea cine să mă facă să râd, ar avea cine să mă aline și cine să mă scoată din casă, chiar și atunci când nu aș avea chef de nimic. Sigur că un câine necesită responsabilitate, dar iubirea pe care el o oferă, este neprețuită și merită tot timpul din lume, toată grijă și toată implicarea.

      Mi-ar plăcea să îmi iau din nou un câine și sigur n-aș mai repeta greșelile din trecut, l-aș vaccina și i-aș da să mănânce numai hrană bună, hrană specială pentru el, așa cum este Royal Canin. Căci Royal Canin este un produs alimentar pentru câinii, care conține o concentrație mare de proteine îmbogățite cu vitamine, minerale și acizi grași esențiali, totul pentru a susține dezvoltarea lor echilibrată. Și astfel sunt sigură că al meu câine ar ajunge la maturitate și ar trăi alături de mine, toată viața lui. Mă simt pregătită să mă implic emoțional. Mă simt pregătită să îmi cumpăr un cățeluș pufos și drăguț. J

      Voi aveți câini, dragii mei cititori? Dacă da, cu ce vi-i hrăniți?

220x96xlogo-petpal.ro.png.pagespeed.ic.x-K0RlnSVa

Lasă un răspuns

