Sunt irecuperabila, dar am gasit solutia

      Azi mă duc la doctor. Mă simt rău, mă simt slăbită, mă simt ca și cum am fost spartă în mii de bucăți. Exteriorul îmi pare intact, dar numai eu știu cât sufăr și cât mă doare. Mă simt cea mai nenorocită ființă. Am fost atât de nesăbuită, am alergat pe scări, am făcut-o neprotejat, mi-am luxat glezna și mi-am spart display-ul telefonului.

Trebuia să-i cumpăr o husă!!! Telefonului meu iubit, celui care îmi ține loc și de laptop și de tabletă. Telefonul îmi umple singurătatea, fiind mereu conectată la internet, n-am timp să mă plictisesc și nici să-mi jelesc singurătatea. Dar acum s-a dus… sticla ecranului telefonului meu s-a spart în sute de bucăți. Samsung-ul meu S4, s-a dus și m-a lăsat pustiită. El se deschide, pot răspunde la apeluri, însă pe internet… este de mult un vis apus. De unde net dacă touch-ul este drastic afectat? De unde conexiune pe facebook, G+ și Whatsapp? De unde??? Mă simt ciuntită.

Service GSM Suceava

     Glezna mi-am pus-o de mult în gips, însă telefonul, astăzi trebuie să îl duc la doctor. Neapărat. Deja nu se mai poate. Dar nu la orice fel de doctor, ci la un Service GSM Suceava. Nu am încredere în oricine, nu pot lăsa pe mâna oricui comoara mea prețioasă. Numai eu știu câte sacrificii am făcut pentru a-mi cumpăra acest telefon. Numai eu știu câtă economie și câtă muncă am depus pentru a putea strânge banii necesari. Prietenii mei m-au speriat groaznic, mi-au spus că mă va costa peste 1000 de lei să schimb sticla, cu tot cu manoperă. În mare, aveau dreptate. Însă nu și în cazul service-ului GSM din Suceava, nu, s-au înșelat. La această firmă specializată și serioasă, inlocuirea sticlei pentru Samsung S4, mă va costa numai 350 de lei, în acest cost intrând și sticla și manopera. Și ce să mai spun de serviciile ireproșabile, care depășesc cu mult prețul decent. Aici nu se face rabat de la calitate, aici orice om își duce telefonul stricat sau crăpat, și îl scoate ca nou. Pentru că la Service GSM Suceava nu se face rabat de la calitate și mulțumirea clientului este mai presus de orice răsplată financiară.

      Am încredere, sunt sigură că îmi voi recăpăta telefonul ca nou. Sunt sigură că vom redeveni o singură ființă și îmi va ține în continuare loc de tabletă, laptop, iubit, amant și prieteni. Sunt dependentă de telefonul meu, așa cum un fumător este dependent de ultima sa țigară. Sunt irecuperabilă… sunt fericită că am descoperit Service GSM Suceava!

logo1_

Un gând despre „Sunt irecuperabila, dar am gasit solutia

Lasă un răspuns

