Voi cum va calculati impozitul auto?

          De când o știu pe bunică-mea, ea plătește impozitele la stat încă de la începutul anului. Până în luna martie ea este la zi cu toate dările la stat. Plătește impozitul la casă, asigurarea la casă și plus taxa la cimitir. Da, nu râdeți, ca orice femeie în vârstă a fost prevăzătoare și și-a cumpărat din timp un loc de veci, de care se îngrijește ca de o a doua casă. O admir pe bunica mea, deși nu are o pensie mare, dintotdeauna a avut grijă să își plătească datoriile la stat și utilitățile casei încă dinaintea expirării termenului de plată.

      Nu știu dacă toți bătrânii sunt așa, dar noi, cei din familia noastră, am adoptat obiceiul bunicii mele și ne plătim impozitele și dările, la timp. Plătindu-le la timp, suntem scutiți de cele mai multe ori de o mică sumă din totalul datorat, ceea ce este foarte bine având în vedere că vremurile pe care le trăim sunt atât de grele. Și-acum mă întreb, voi vă plătiți impozitele de la începutul anului? Știți dinainte cât vă costă impozitul la casă sau impozitul la mașină? Probabil că cel la casă este mereu același, habar n-am, dar cel auto se mai schimbă. De aceea, va anunț că puteți afla online cât aveți de plată la impozitul mașinii sau al mașinilor. Intrați pe AutoDel.ro și de pe site-ul lor accesați opțiunea calculează impozitul auto. Impozitul auto se plătește anual, dar o puteți face în două tranșe și dacă vă permiteți să plătiți întregul impozit înaintea lunii martie, atunci veți beneficia de o reducere de 10%. Din 2013 s-au făcut niște majorări ale impozitelor auto, în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii și de orașul în care locuiți. Dar dacă vă veți calcula impozitul pe AutoDel.ro, nu veți avea surprize, veți ști exact cât aveți de plată, fără să vă scormoniți în buzunare în fața ghișeului, de rușine că nu aveți toată suma la voi. Calculatorul impozitului cere capacitatea cilindrică a mașinii și orașul în care locuiți, apoi apăsați pe calculează impozitul auto și gata. Suma afișată este cea exactă și corectă. Deci, veți scăpa de o mare grijă.

      Eu nu am mașină, dar am în plan să îmi cumpăr una și la cât sunt de neștiutoare, sigur îmi voi calcula impozitul pe AutoDel.ro, dar și mai sigur mi-l voi plăti integral înaintea lunii martie. Voi cum procedați când vreți să plătiți impozitul auto?

Logo AutoDel1

Lasă un răspuns

