Solaro, tu-mi pui banii la saltea

         Afară începe să miroasă a vară. Soarele începe să prindă putere, iar frigul pierde teren din ce în ce. Iubesc soarele și căldura, nimic nu mă face mai fericită decât zilele senine de vară. Vara este anotimpul tuturor facilităților, perioada în care ne putem bucura de toate utilitățile și totuși, vremea în care plătim extrem de puțin. Vara este perioada optimă pentru a face economie, căci costurile utilităților devin minime și banii încep să se strângă la saltea.

    panouri solare apa calda   Da, la mine banii se strâng, banii fac pui și totul pentru că am avut inteligența de a investi într-un panou solar termic. Am avut de unde alege, am intrat pe internet și am ales cea mai accesibilă ofertă. Dar dintre toate site-urile care comercializează panouri solare pentru apă caldă, cel care mi-a oferit ceea ce eu aveam nevoie, a fost magazinul online OfertePanouriSolare.eu. Eu în general nu sunt o tipă pretențioasă, nu mă uit la bani atunci când îmi doresc calitate la superlativ, însă acest magazin m-a surprins plăcut. Raportul calitate-preț este imbatabil. Și nu numai atât, când am luat decizia de a achiziționa un panou solar termic cu tuburi vidate, NU plane, m-am gândit în primul rând la ideea de a economisi bani, m-am gândit la faptul că aș putea face economie la energia electrică, dar de ce să mint, m-am gândit și la ideea de ecologie, pentru că panourile solare sunt ecologice, nu afectează mediul înconjurător în niciun fel, ba din contră, exploatează energia solară în cel mai natural mod. Iar eu iubesc natura, de ce s-o vătămez, când pot s-o protejez?!

        Dar să ne înțelegem, poate nu am fost destul de explicită, panourile solare termice cu tuburi vidate nu produc energie electrică, ci APĂ CALDĂ. Da, oameni buni, apă caldă. Eu stau la casă, în mod normal îmi produceam apa caldă cu ajutorul boilerului, dar știți cât plăteam factura la curent? Exagerat de mult! Mă săturasem să plătesc facturi numai de câteva sute de lei. Așa că m-am gândit să fac această investiție, am căutat pe internet, am dat de magazinul online OfertePanouriSolare.eu, am discutat cu un consilier de vânzări, i-am spus ce îmi doresc, câte persoane suntem în casă și dumnealui, mi-a recomandat panoul solar termic perfect pentru mine. Noi suntem 3 persoane în casă, dacă voiam să facem baie, toți, în aceeași seară, nu aveam cum, pentru că al nostru boiler nu avea capacitatea de a încălzi atât de multă apă, deodată, pentru 3 oameni – nespălați. Glumesc, nu eram nespălați, însă vara, când sunt căldurile mari, tot omul face duș de 2-3 ori pe zi. Și cel mai mult uram să aștept să se încălzească apa în boiler. Timpul acela mi se părea o veșnicie.

       Însă de acum, nu trebuie să îmi mai fac griji nici din cauza apei, că nu ne va ajunge tuturor, dar nici din cauza banilor pe care îi vom da la curent. Totul a decurs conform planului, am cumpărat un Panou Solar Termic Solaro pe care am dat în jur de 1450 de lei, l-am montat CORECT și m-am bucurat de capacitatea sa de 135 de litri de apă caldă. Acesta este un panou solar nepresurizat din inox care nu consumă nici o altă formă de energie în timpul funcționării, pentru că producerea apei calde menajere se realizează prin absorbția radiației termice solare. Dacă firma mă asigura că în maxim doi ani de zile îmi voi recupera costul investiției, trebuie să știți că recuperarea banilor s-a realizat mult mai repede, cred că undeva la maxim un an de zile. Pe timpul verii reducerea cheltuielilor de întreținere ajunge aproape de 100%, însă pe timpul iernii, soarele fiind mai zgârcit, reducerea cheltuielilor ajunge până la 65%. Vara, panourile solare termice lucrează la capacitatea lor maximă, oferind omului randamentul său maxim, care nu este puțin, credeți-mă.

       Dar deși panourile solare au o garanție de 2 ani, nu trebuie să vă temeți că în doi ani se va strica, calitatea minunatelor panouri solare Solaro, este ireproșabilă și sunt ușor de întreținut. Dacă se pun depuneri pe tuburile vidate, acestea pot fi curățate cu ușurință, așadar cu cât ai mai multă grijă de panoul tău, cu atât îi crești durata de viață. Dacă panourile solare sunt instalate corect și sunt întreținute corect, durata de viață a unui panou solar poate ajunge și până la 20 de ani. Și unde mai pui, că pe lângă apa caldă din belșug, panourile solare își aduc aportul și la încălzirea casei, așadar economie și la gaze, nu?

       Una peste alta, eu sunt extrem de mulțumită de panoul meu solar. Nu mă gândeam vreodată că este atât de eficient, nu mă gândeam vreodată că voi apuca ziua în care voi avea apă caldă la discreție și totuși să plăteasc niște facturi neînsemnat de mici.

       Solaro, îți mulțumesc că mă încălzești, îmi dăruiești apă caldă și îmi umpli buzunarul!

logo

Lasă un răspuns

