15 ani cu Danone si inca 1000 de acum incolo

         De fiecare dată când intru într-un supermarket, iaurturile Danone îmi zâmbesc frumos din raionul rece cu lactate. Am crescut cu Danone, de 15 ani mănânc iaurturile minune, m-am dezvoltat cu ele și datorită lor am reușit să adopt un stil de viață sănătos. Nu sunt genul să mănânc haotic, organismul meu are tendința de a se îngrășa, de aceea îmi încep și îmi închei zilele cu iaurturile Danone. Pentru mine sunt o mare plăcere, în general sunt înnebunită după lactate, iar iaurturile Danone sunt tot ce-mi pot dori de la un produs lactat.

        Dar în fine, să trecem peste, cine nu iubește iaurtul Danone? Cine n-a mâncat măcar o dată în viața lui? Și cine nu se aprovizionează săptămânal cu iaurturi Danone? Eu îmi luam și la școală, nu numai acasă. Decât să fi mâncat un corn plin de grăsimi, mai repede un iaurt cu cereale. Oh, și uite așa, iar m-am abătut de la subiect. Ideea este că pe 15 mai Danone a împlinit 15 ani de la primul iaurt Danone produs în fabrica din București. Cu ocazia acestui prilej special, Danone România a relansat site-ul danone.ro, site reinventat, îmbrăcat în hăinuțe noi, cu categorii bine puse la punct. Și dacă tot sunt blogger și mediul online este locul în care mă simt ca peștele în apă, am de gând să îmi spun și eu părerea despre site-ul danone.ro, părere care va cuprinde plusurile și minusurile site-ului.

facem-iaurt-zambind

       Danone.ro – Avantaje:

ca design, site-ul este foarte bine pus la punct, culorile în albastru și alb oferă paginii un aspect extrem de profi și plăcut, îmi plac fonturile și tema prietenoasă.

categoriile sunt structurate foarte bine, multe informații ne sunt puse la dispoziție: despre Lumea Danone, despre Produsele Danone, despre Calitatea produselor Danone, despre Sănătatea pe care o asigură produsele Danone, noutăți interesante, dar și despre acțiunile în care se implică firma Danone.

paginile se încarcă extrem de repede – urăsc să aștept secunde bune pentru a citi o nouă informație. O mare bilă albă!

categoria Cariere mi se pare fabuloasă, îmi place extrem de mult ideea de a oferi un loc de muncă tuturor oamenilor care își doresc să lucreze într-un loc minunat cum este Danone România.

articolele de pe site sunt foarte usor de citit, bine structurate și scrise corect din punct de vedere gramatical.

site-ul oferă practic toate informațiile despre produsele și firma Danone, ceea ce este foarte bine. Mulți petrecem timp mai mult pe internet decât în „lumea reală”, iar ideea de a relansa site-ul Danone, nu face decât să consolideze legătura dintre noi, consumatorii înrăiți, și produsele Danone.

Danone.ro – Mici Dezvantaje:

prima pagină ar trebui aerisită – sunt prea multe fotografii și culori care îngreunează identificarea informațiilor.

rețelele de socializare – Danone.ro ar trebui să activeze și pe Pinterest, G+ și Tumblr, astfel noutățile s-ar răsândi mult mai repede în mediul online.

n-ar strica o rubrică „Testimoniale” în care noi să ne spunem părerile despre produsele Danone.

concursuri interactive – eu aș organiza concursuri prin care consumatorii fideli să fie răsplătiți cu produsele lor favorite de la Danone.

rețete Danone Delicios – aș face o rubrică exclusiv pentru rețete culinare în care vedeta să fie iaurtul Danone. Multe dintre noi, gospodinele, ne-ar plăcea să știm mai multe despre cum am putea găti sănătos cu iaurturile Danone.

înfrumusețare cu Danone – poate chiar și o rubrică cu trucuri prin care femeile pot învăța cum să își mențină pielea tânără și frumoasă, prin intermediul iaurturilor Danone. Fiind atât de sănătoase, iaurturile Danone sunt  perfecte și pentru ten. O mască cu iaurt și diverse fructe sau legume, poate face minuni pentru pielea unei femei. 🙂

         Per total, Danone.ro este un site foarte bun, câteva îmbunătățiri ar face din site-ul Danone.ro un loc în care fiecare om va poposi mereu cu multă plăcere. Deja mă văd cu un iaurțel Danone în mână, participând la un concurs Danone. Voi nu? 🙂

         Liderul pieței iaurturilor, Danone, ne invită la citit și poftit. 🙂

Danone.ro

Lasă un răspuns

