Vin dulce pentru inceputul unei relatii

        Mă pregăteam de o întâlnire foarte importantă… eram într-o relație cu el de o lună de zile și aceasta era prima cină romantică pe care urma să i-o pregătesc. Aveam în plan meniul, știam ce voiam să gătesc, știam cum voi aranja masa, ce muzică voi pune, cum mă voi îmbrăca și ce surpriză urma să îi fac. Știam totul, dar încă nu aveam un vin bun pe care să îl servesc în timpul mesei. Știam că lui îi plac vinurile demi-dulci, așa cum îmi plăceau și mie. Habar n-aveam dacă un vin demi-dulce se potrivea cu mâncarea pe care aveam de gând să o pregătesc și asta mă înnebunea. Simțeam că de această cină romantică atârna relația noastră. Știu că nu vinul ar fi făcut deliciul serii, dar știam că vinul urma să-i trezească simțurile, urma să-l destindă și mai știam că vinul este un afrodisiac puternic. Îmi făceam o mie de planuri în mintea mea, dar toate erau strâns legate de licoarea lui Bachus, cea care urma să îmi ofere curaj. Eu nu sunt o tipă fricoasă, dar un pahar de vin face minuni, mai ales în cazul unei femei. 🙂

  vinuri ploiesti       Eram în impas, am început să caut pe net informații despre vinuri, așa am dat peste un site care comercializa vinuri venite din inima strugurilor. În fața ochilor îmi strălucea ca un girofar: „vinuri Ploiesti, vinuri Ploiesti, vinuri Ploiesti”. După lungi căutări m-am decis să iau două sticle de Grasă de Cotnari din 1979, anul în care se născuse el. Din prima clipă am simțit că acest vin va face deliciul serii. Am știut că îi va îmbăta rațiunea și îi va trezi simțurile, lăsându-l pradă mrejelor mele. Nu, nu vă gândiți la prostii, nu aveam de gând să profit de el, nici să-l scutur de bani… voiam numai să-l fac să se simtă bine și iubit, să înțeleagă că eu sunt jumătatea lui. Se spune că Grasa de Cotnari este bijuteria oenologiei românești și un privilegiu moștenit de secole pe plaiurile vestite ale podgoriei Cotnari. Originalitatea și secretul acestui vin constând în recoltatul târziu al strugurilor, când mustul din boabe se concentrează foarte mult datorită putregaiului nobil. Grasa de Cotnari este un vin extrem de aromat, perfect pentru a fi servit lângă un desert delicios.

        Am cumpărat două sticle de Grasă de Cotnari, speram să nu-i stric buchetul cu mâncarea mea și mai speram ca lui să îi placă foarte mult acest vin. Și ce credeți? Vinul meu a fost cheia succesului. Nu doar că i-a plăcut extrem de mult, dar l-a făcut și să-mi mărturisească iubirea. De îmbătat nu ne-am îmbătat niciunul, Grasa de Cotnari nu este un vin de băut cu nesaț, ci este un vin perfect pentru a fi savurat în tihnă, în doi… de doi îndrăgostiți, așa cum am fost și suntem noi. Vinul bun este calea spre inimă, vinul bun dezinhibă și deschide sufletele… vinul bun face ca orice poveste de dragoste să înceapă cu dreptul. Mă declar fană vinuri Ploiești și Grasă de Cotnari!

         Ție ce vin îți place cel mai mult, dragă cititorule? Și mai ales, cum îți seduci partenerul sau partenera?

logo2

Lasă un răspuns

