Foc si pasiune…

        Sunt femeie… sunt femeie cochetă și îmi place să fiu tot timpul pusă la punct. Părul trebuie să-mi strălucească întotdeauna ca o oglindă în soare, tenul trebuie să-mi fie impecabil, hainele mereu aranjate cu gust și unghiile tot timpul curate și vopsite. De fiecare dată când am o întâlnire romantică, îmi vopsesc unghiile cu un roșu sângeriu. Roșul unghiilor îmi conferă acea siguranță de care am nevoie. Cu unghiile roșii mă simt sexy, frumoasă și seducătoare. Unghiile seduc și ele, nu doar femeia, machiajul și o rochie sexy. Bărbații știu despre ce vorbesc, ei știu cât de importante sunt unghiile atunci când atingerile încep să iasă de sub matca lor ascunsă. Ce bărbat nu este stârnită de o manechiură profesională și de o ojă roșie?! Cine poate rezista unor unghii roșii? Nimeni! Sunt sigură!

   unghii false gel    Personalitatea mea se va reflecta întotdeauna pe unghiile mele. Vrei să vezi dacă sunt veselă? Vrei să vezi dacă mă apasă o greutate pe suflet? Uită-te la unghiile mele și vei ști exact ce se petrece în inima mea. Când sunt îndrăgostită am unghiile roz, când vreau să fiu seducătoare le port roșii, când vreau să ating succesul sunt albastre, când mă simt împăcată  și echilibrată le fac verzi, când sunt tristă sunt negre și când mă simt inocentă le fac albe, când mă simt înțeleaptă le fac galbene și tot așa… unghiile sunt oglinda stărilor mele.

       Iar când trebuie să onorez câte un eveniment special, îmi pun unghii false gel. Unghiuțele mele sunt firave, nu le pot lăsa prea lungi, se rup numaidecât. Și trebuie să recunoaștem, unghiile lungi sunt sexy, lungesc mâinile și fac din femeia respectivă o prezență de neuitat. Sunt fumătoare, nu vreți să știți câtă senzualitate eman când fumez… când țin între degete o țigară lungă. Țigară pe care o accesorizez întotdeauna cu unghiile mele lungi și aprinse. Sunt momente când prin sângele mele curge foc și am noroc cu salonul White Nails care îmi va pune întotdeauna niște unghii false cu gel, rotunjite și ascuțite a la Rihanna, cu văpăi aprinse pe ele. În acele momente simt că sunt o felină, gata de a cuceri lumea, de a îngenunchia orice bărbat dornic să fie iubit.

      Dansul mâinilor și al ochilor este cea mai puternică armă pe care o dețin. Nimeni nu poate rezista unor gesturi tandre făcute din mâini, mâini cu unghii lungi, pline de foc, și o fluturare suavă de gene. Poate rezista cineva? Nu! Pasiunea se reflectă în unghii, viața se reflectă în unghii, trăirea se reflectă în unghii, sentimentul se reflectă în unghii, eu mă reflect în unghiile mele!

      Nimic nu este întâmplător la mine… nimic… cu atât mai puțin unghiile, cele care îmi înseninează fiecare zi… cele mare îmi amintesc în fiecare zi că viața este frumoasă și merită trăită la intensitate maximă. Unghiile îmi strigă în fiecare dimineață: carpe diem, Alina, carpe diem! Iubește și râzi! Iubește-te și iubește-i pe ceilalți! Nu te sfii să simți! Nu te sfii să îndrăznești!

white nails

Lasă un răspuns

