Magie…

Daca nici dragostea nu-i magica, atunci nimic pe lumea asta nu mai are sens… dintre toate sentimentele lumesti, iubirea este singura nebunie ce ma schimba. Ma indragostesc adesea de un el… un el pe care il caut de cand ma stiu, de cand am inceput sa simt si sa observ ceea ce se petrece in jurul meu.
Nu prea obisnuiesc sa vorbesc despre dragoste, este prea intima… prea personala, dar din cand in cand simt nevoia sa o fac. Altfel ma sufoc cu atata indragostire. Altfel imi pierd aerul si ma las prada mortii. Nimeni n-a murit din dragoste, nici macar de inima albastra, m-as mira sa crap vreodata din iubire. Desi uneori… sufletul mi-o ia inaintea carnii. Nu mai gandesc… nici n-am cum. Ce rost ar avea sa mai gandesc, cand tot ceea ce vreau este sa simt?!
Si spuneam de el… mereu altul, mereu diferit, dar intotdeauna idealizat. Nu trebuie sa fie intr-un fel anume, poate fi si rodul imaginatiei, important este sa fie, sa-mi insenineze fiecare zi, sa ma faca sa zambesc, sa rad, sa vibrez… si sa ma faca sa-l doresc. Sa vreau sa-i gasesc privirea, sa vreau sa-i gasesc atingerea si sa ma las in voia lor, ca si cum nimic pe lumea asta nu mai conteaza.
Nu obisnuiesc sa ma las in voia sortii, dar mult imi place aventura in care ma plimba dragostea. Sa ma tem ca o sa sufar? Ce daca… asa voi sti ca traiesc, ca am iubit si nimic n-a fost in zadar.
Din fiecare poveste invat cate ceva. Invat sa ma reinventez, sa ma descopar, sa ma redescopar si sa devin o varianta mai buna a mea. Cand iubesc devin forma idealizata a mea. In acele momente ma simt unica, invincibila, capabila de orice nebunie… n-as renunta la tot, dar as renunta sa ma mai indoiesc si renunt de fiecare data la teama cand la picioarele mele sta iubirea.
Sarut pamantul deasupra cariuia pluteste dragostea. Caci acel pamant devine sfant, Dumnezeu il atinge prin sentimentele celor doi indragostiti. Indragostiti, eu si el… el de care mi-e dor in fiecare secunda in care nu este langa mine.
Sa curga rauri sangerii de-amor, imi voi spala pacatele in ele, caci prin sabia ascutita a vietii trec cu cel mai mare drag daca cineva ma tine strans de mana. Nu mi-e frica sa ma indragostesc si sa ma reindragostesc, voi iubi de o mie de ori daca este posibil. Asa sunt eu, nu pot sta fara sa iubesc, buzele mi se usuca fara sarutarile lui…

wpid-02785_hd.jpg

 

Lasă un răspuns

