Am castigat la pariuri sportive cu cda bets

        Salut, dragii mei. Astăzi simt nevoia să vă povestesc despre noua mea ispravă sau reușită, cum vreți să-i spuneți. Voi știți că eu sunt înnebunită după concursuri, fie ele care promovează calitatea, fie cele prin tragere la sorți. În ultimul timp mi s-a tot spus că sunt norocoasă, dar nu prea luam în seamă această laudă. Dar tot repetându-mi-se acest lucru, am zis să-mi încerc DIN NOU norocul, dar cu ceva nou. Știți ce-am făcut? Am pus un bilet la pariuri sportive. Dar nu așa oricum, eu nu știu nimic despre fotbal. Habar n-am să fac o analiză a meciurilor și habar n-am să calculez potențialul fiecărei echipe. La acest capitol, sunt varză. Dar în fond sunt femeie, ce preteții să am de la mine?!

cdabets_logo_oficial_facebook

        Am tot felul de prieteni care pun bilete la pariuri sportive de ani buni, singuri își aleg meciurile, uneori câștigă, dar de cele mai multe ori pierd. Și dintotdeauna i-am invidiat când îi vedeam că reușesc să câștige câte o sumă frumușică de bani. Și acum, dacă tot am simțit pulsându-mi norocul în sânge, am zis să încerc și eu. Dar neștiind cu ce se mănâncă lumea pariurilor sportive și vrând să merg la sigur, am zis să încerc prin intermediul paginii de ponturi sportive, CDA BETS. Și ce credeți? Am câștigat! Am comandat 1 bilet COTA 25 CDA BETS, l-am plătit prin Pay Safe Card, am așteptat vreo 90 de minute și am primit biletul gata făcut prin email. Sinceră să fiu, la început nu credeam că o să câștig. Eram un fel de Toma Necredinciosul, dar zic, hai, încerc, fie ce-o fi. Și cu 25 de lei și fără 25 de lei, tot Alina mă cheamă. Când am văzut că am câștigat, nu-mi venea să cred. Am început să săr în sus de bucurie. Am câștigat 2180 de lei. Dar știți ce m-a convins la început? Dacă urma să pierd, CDA BETS îmi oferea alte 2 bilete GRATUITE și astfel eram aproape sigură că din 3 bilete, măcar 1 aveam să câștig. Dar n-a fost așa. Eu una am câștigat din prima, dar recunosc, sunt și super norocoasă.

castig_2000_ron

        Sinceră să fiu, tocmai câștigul m-a îndemnat să scriu acest articol. Dacă nu câștigam, nu mai scriam nimic sau le făceam antireclamă. Dar fiind atât de încântată de CDA BETS, zic că merită să vă fac și vouă cunoscută această pagină. Și da, după ce am câștigat, mi-am spus că trebuie să aflu mai multe detalii despre pagina cu pricina. 😛 Eram curioasă, sunt eu norocoasă sau în spatele site-ului stă o echipă de profesioniști? Și într-adevăr, această echipă este formată din 5 specialiști cu peste 10 ani de experiență în analiza pronosticurilor sportive. Echipa este condusă de Cristian Dan Alexandru, un fost jucător de fotbal profesionist care din cauza unui accident nefericit a fost nevoit să se retragă. Alt om, în locul lui Cristian, ar fi abandonat de tot lumea sportivă, dar el a văzut partea plină a paharului și a decis să-și pună talentul și măiestria în folosul pariorilor sportivi. Echipa este axată în principal pe jocuri de fotbal și tenis. N-au taine indiferent că vorbim de liga Europei, a Americii de Sud, a Braziliei sau a Argentinei, echipa cunoaște tot! Dar să nu ne mirăm, în fond CDA BETS este prima pagină de ponturi plătite din România care poate să facă diferența între atâtea agenții de pariuri. Este și prima pagină de ponturi din România care oferă pronosticuri analizate de un grup de 5 tipseri profesioniști. Sunt sigură că această pagină este și prima pagină care oferă pronosticuri REALE celor care sunt abonați și nu numai.

        Cum realizează ei biletele câștigătoare? CDA BETS analizează meciurile, clasamentele, ligile, forma echipelor cât și jucătorii, iar pe baza analizelor fac cele mai bune bilete. Știți care e faza? Cristian Dan Alexandru NU are în plan să păcălească pariorul, ci să și-l fidelizeze. Dar știți de ce? Pentru că pe site au niște abonamente pe care orice client le poate cumpăra. Cu cât sunt mai mulți cumpărători mulțumiți, cu atât vânzările vor crește. Acesta este principiul site-ului CDA BETS, satisfacția clientului pe primul plan. Oricum, abonamentele sunt ieftine, 3 abonamente mari și late – Abonament Silver (100 ron), Abonament Gold (200 ron) și Abonament Diamond (300 ron).

       Eu una, inițial am zis să mă inspir din secțiunea FREE, locul unde orice om se poate inspira din biletele oferite de CDA BETS, dar fiind atât de varză în domeniu, mi-am încercat norocul cu un bilet plătit. Și nu îmi pare rău, am ieșit în super câștig. Am dat 25 de lei, dar am câștigat 2180 de lei. Acum dacă tot m-am „scos” cu o sumă frumușică, am zis să îmi achiziționez Abonmentul GOLD. Abonament prin care voi primi 5 bilete zilnic, timp de 30 de zile, și analiza tuturor meciurilor. Mă, eu sunt realistă, țin cont și de factorul imprevizibilității, dacă din 150 de bilete în 30 de zile, câștig 3 grăsuțe, eu mă declar mulțumită. Nu vreau să mă îmbogățesc, dar nu mi-ar strica un venit lunar mai gras. Decât să aleg de capul meu, cel mai probabil greșit, mai bine plătesc pentru analiza meciurilor și astfel șansele de câștig să crească considerabil. Și fraților, haideți să fim cinstiți, munca intelectuală se plătește. Nimic nu-i gratis pe lumea asta, așa că îmi asum acest lucru și plătesc cu dragă inimă ca să câștig în continuare.

        Dar lăsându-mă pe mine deoparte, voi ați pus vreodată bilete la pariuri sportive? Ați câștigat vreodată? Dacă da… cum faceți, alegeți voi meciurile?

        Până una-alta vă invit să urmăriți acest clip de prezentare CDA BETS. Eu mă pregătesc să investesc în abonamentul GOLD. Am de gând ca vara asta să merg la mare cu banii din pariurile sportive. Pentru mine CDA BETS este number 1!

Lasă un răspuns

