L-am corupt

       Și mă uitam la el… era perfect… poate că nu era de o frumusețe răpitoare, dar avea ceva al lui, ceva special. M-a făcut să mă îndrăgostesc de el din prima clipă. Nu pot uita nici acum cum era îmbrăcat și cum am reușit să mă bag în seamă cu el. Da, eu am făcut primul pas. Așa sunt eu, când îmi place ceva sau cineva, mă duc singură și îl „iau”. Avea pe el o pereche de blugi foarte moderni, din aceia rupți, purta o cămașă simplă, roz deschis și la gât avea un papion senzațional. Practic datorită papionul l-am și remarcat, altfel probabil că nu mi-ar fi atras atenția. Papionul era albastru închis, la fel ca blugii, cu un imprimeu electrizant, care îi scotea în evidență linia feței și ochii de culoarea cerului senin. Avea gust, știa să se îmbrace și mai ales, știa ce accesorii să își aleagă, astfel încât să îi pună în evidență frumusețea naturală.

dsc_1523

     Am stat și l-am observat vreme îndelungată… era frumos, îmi plăcea… papionul. Așa că îmi stârni curiozitatea. Eram convinsă că un tip care poartă așa un papion desăvârșit, este cu siguranță și el un bărbat special. Așa că m-am dus la el și i-am spus:

–  Bună, numele meu este Alina și îmi place papionul tău.

–  Bună, mulțumesc. Este un papion drăguț, nu?

–  Da, foarte, este unisex?

– Nu, draga mea, este din categoria PAPIOANE BARBATI. 100%. N-aș purta un papion unisex.

–  De ce?

–  Păi de ce să port unul uni, dacă sunt multe altele special concepute pentru bărbați.

– Nu știu, poate dacă ai avea o iubită căreia să-i placă și ei papioanele, v-ați cumpăra unisex și le-ați purta amândoi. Așa ați fi mereu unul aproape de celălalt.

–  N-am o iubită și nu cred că aș fi de acord să împart cu cineva bijuteria mea.

–  E, dacă ai avea o iubire, ți-ai da seama că adevărata nestemată este femeia de lângă tine, nu papionul.

– Te înșeli încă o dată, Alina. Papionul meu este mai mult decât un papion, este o faptă bună.

–  Cum adică?

– Banii pe care i-am dat pe papion au mers către un caz umanitar. Nu știu dacă îl știi pe Iarco, un adolescent cu probleme de sănătate care are nevoie de mulți bani pentru a-și redobândi sănătatea.

–  De ce suferă, Iarco?

– Nu poate să respire. Toți banii din vânzări merg către un caz umanitar. Am acasă o mulțime de papioane. Toate îmi amintesc de câte un om aflat la necaz. Și tocmai faptul că am putut ajuta pe cineva, mă face să port și să prețiesc aceste papioane, mai mult decât îți poți imagina.

–  Ai un suflet foarte bun. Cum te cheamă?

–  Alex!

–  Îmi pare bine, Alex. Să știi că papionul tău mi-a atras atenția. Îmi place foarte mult. Mi-aș dori și eu unul.

–  Uite, dacă îți dorești atât de mult, îți pot face unul cadou. Dar trebuie să îmi promiți că vei intra pe PapioaneTalida.ro și îți vei cumpăra și tu unul. Și dacă îți vei îndemna și prietenii să-și cumpere, promit să te invit în oraș.

–  Nu este nevoie să mă inviți în oraș, Alex. O să îmi cumpăr câteva papioane și mai mult ca sigur îmi voi îndemna și prietenii să o facă. Orice magazin care face asemenea gesturi de dărnicie pentru oameni, merită toți banii noștri. Vreau și eu amintirile unor fapte bune, așa cum ai tu. 🙂

–  Și tu ai un suflet bun, Alina. Și vreau să te invit în oraș, nu neapărat pentru papioane, cât pentru faptul că îmi placi.

P.S. Am ieșit, ne-am plăcut, suntem împreună și mai nou ne luăm papioane unisex, pentru a le putea purta împreună. L-am corupt. 🙂

logo-papioane-talida

Lasă un răspuns

