Mireasma primaverii in casa…

        Eu am un fix cu curățenia. Urăsc să văd casa murdară, plină de praf, pereții afumați sau îmbâcsiți, perdelele negre sau mizerie pe jos. Nu sunt eu cea mai curată ființă din lume și probabil că nici casa mea nu este cea mai curată din lume, însă… am casa curată, frate. La mine n-o să vedeți vreodată pereții îngălbeniți, mobila plină de praf sau parchetul pătat. Țin din scurt curățenia, o păstrez și astfel nu are când să se depună mizeria într-un strat gros.

       Seara, mai am obiceiul să stau pe facebook, umblu brambura din poză în poză, pe la prieteni, pe la cunoștințe și chiar pe la necunoscuți și aproape că mor când văd câte o poză făcută în casă… foarte multă lume își pozează casa. Fie că fotografiază o prăjitură, un copil sau un pahar cu vin, pe fundal întotdeauna se vede casa. Și am observat o chestie… mulți dintre bucureșteni locuiesc în blocuri vechi, cu apartamente nu tocmai puse la punct. Vă spun sincer, degeaba fotografiați o tartă ca în cărțile de bucate, dacă din spate se vede o faianță murdară sau un perete mânjit. Arată îngrozitor. Deja prăjitura pică în derizoriu în fața unei pete de murdărie de pe fundal.

      Bine, recunosc, nu bag toți bucureștenii în aceeași oală. Unii au case ca-n reviste, nu numai curate, dar și moderne. Însă alții… lasă de dorit, grav. Vă sfătuiesc să apelați la zugraveli Bucuresti dacă vă știți cu casa nevăruită. Și știți care e faza? Cu cât amânați mai mult, cu atât o să vă coste mai mult. Pentru că din ce sunt pereții mai murdari, din asta înghit mai mult var. Așa că decât să plătiți un sac de bani pe materiale pentru a vă vărui casa, mai bine vă grăbiți și plătiți numai o sumă decentă. Manopera ca manopera, în general materialele sunt scumpe, varul, vopselele, amorsa, nicidecum meseriașii. Mai avem puțin și intrăm în vară, sezonul curățeniilor s-a deschis de mult, eu mi-am văruit dinainte de Paște. Voi când aveți de gând să o faceți?

      Nu-i așa că adorați mirosul de var, a curat, din casă, imediat după ce ați terminat de văruit și ați pus la punct toată casa? Nu-i așa că vă simțiți mai bine când întreaga casă și mai ales pereții, sclipesc? Pentru mine mirosul primăverii asta înseamnă, afară miros de flori și pomi înfloriți și în casă, miros de var proaspăt, abia zugrăvit pe pereți. Oricum, ca un nou sfat, nu vă încurcați cu muncitori la negru, care nu fac altceva decât să muncească repede și prost, ca să-și ia banul, și fără garanție; mai bine apelați la o firmă specializată în zugrăveli… așa totul va fi rapid, dar mai ales eficient și veți avea și garanție la lucrarea făcută.

     Hai, ce spuneți, primiți mireasma primăverii în casă?

Z247-LOGO

2 gânduri despre „Mireasma primaverii in casa…

  1. nici mie nu’mi place jegul. nu ma deranjeaza la altii dar in locul unde stau eu cel mai mult trebuie sa fie frumos si confortabil. nicidecum mirosuri nedorite si praf de 4 centimetri

Lasă un răspuns

