Makeup la mine acasa

       Eu în general nu prea le am cu machiajele… nu prea mă machiez, am senzația că naturalețea este cea mai frumoasă calitate. Însă, sunt momente în viață când fără machiaj, orice femeie arată ștearsă. Cum sunt ocaziile speciale, petrecerile și ședințele foto. De fapt, la orice petrecere ai merge, fotografiile și filmările sunt la ordinea zilei. Iar o femeie nemachiată nu va da niciodată bine în fotografii. Va arăta ca o lumânare între steluțe strălucitoare.

       Dacă în viața de zi cu zi, prefer să fiu lumânare… adică naturală, când vine vorba de o petrecere, îmi place să fiu super aranjată, machiată ca la carte, îmbrăcată adecvat și astfel învăluită, parcă, în praf de stele. Nu sunt vreo frumusețe răpitoare, dar în cazul meu, ca în cazul multor femei, puțin machiaj face minuni. Chiar urmează să merg la o nuntă în curând. Și sunt puțin panicată, de obicei mergeam la salon pentru machiaj, dar am pățit să nu îmi placă cum m-a machiat sau machiajul să nu reziste. Și dacă tot am o prietenă pricepută în arta machiajului, am de gând să îmi cumpăr o trusă de farduri profesională și să mă las pe mâna ei. În felul acesta voi decide singură ce mă avantajează mai bine. Căci nimeni nu știe mai bine decât mine cu ce culori îmi stă bine, astfel încât să îmi scoată în evidență ochii mari și negrii și să mi se potrivească și cu ținuta pe care o voi purta.

trusa-farduri-tripla-180

       Am căutat pe internet truse farduri, sunt o mulțime, însă numai magazinul online Cosmetic-All.ro m-a convins să cumpăr de la ei. Recunosc că nu m-am aruncat nici la cel mai mare preț, am căutat calitatea și prețul accesibil. În fond nimeni nu îmi poate garanta că un preț imens reprezintă și o calitate desăvârșită. Așa că, mi-am cumpărat o trusă de farduri triplă, cu 180 de nuanțe. Am de unde alege. Această trusă de farduri triplă, cuprinde trei palete care se suprapun, fiecare paletă având câte 60 de nuanțe de farduri pentru pleoape. Culorile sunt accentuate, calde, mate sau ușor strălucitoare, extrem de rezistente în timp. Cât despre makeup, chiar și pe pleoape culorile rezistă. Sunt sigură că nu voi arăta la miezul nopții de parcă am plâns două ore în continuu. De fapt, aceasta este și cea mai mare temere a mea, să nu mi se scurgă machiajul. Mi s-a întâmplat, și fusesem făcută la salon, cică cu machiaje profesionale. Dar… totul a lăsat de dorit. Așa că de data aceasta nu voi mai repeta aceeași greșeală. Voi arăta ca un super star, sunt convinsă. 😛

         Urmează să mă îmbrac cu o rochiță neagră, pentru ochi voi folosi nuanțe de negru și mov, pentru buze un ruj de culoarea unei vișine putrede, unghiile mi le voi face sângerii și astfel voi arăta impecabil. Prietena mea face un curs de cosmetică, în curând va deveni makeup artist cu acte în regulă, așa că mă voi lăsa pe mâna ei. Ea mă va sfătui exact ce machiaj mă va avantaja și mă va face astfel încât să îmi scoată frumusețea în evidență, nicidecum să mi-o știrbească.

        Ce spuneți, am făcut o alegere bună? Voi ce machiaje folosiți, dragele mele doamne și domnișoare?

logo

Lasă un răspuns

