Adio…

image

      N-am mai vorbit… oare de cat timp? Sa tot fie vreo cativa ani! Nici nu mai stiu exact… parca a trecut o vesnicie. Desi nu ne mai bagam in seama, nu am mai vorbit si nu ma intrebi niciodata nici macar daca mai traiesc, sa stii ca sunt bine. N-as fi crezut vreodata, dar sunt mai bine decat atunci cand ma vedeam cu tine. Da, ai avut si partea ta buna, m-ai ajutat, m-ai sustinut, m-ai indragostit poate fara sa vrei si sigur fara sa vrei, m-ai facut si sa sufar. Dar nu mai conteaza, a trecut, astazi sunt cu capul sus.
        Cred ca daca ne-am revedea si-am sta din nou la povesti, ca alta data, ai ramane uimit cat m-am schimbat. S-a dus… Alina cea de-atunci s-a stins de mult. Nu mai sunt fricoasa, nu mai sunt nesigura, nu mai sunt pesimista si nici in haul depresiei. M-am vindecat, din toate punctele de vedere. Ai fi uimit sa vezi ce puternica sunt astazi. Ai fi uimit sa-mi citesti pe chip veselia. Probabil ca de data aceasta stralucirea ochilor mei te-ar orbi.
       Tu, esti bine? Sper ca da. Intr-un fel iti traiesti visul si ma bucur pentru tine. Sper doar ca visul n-a venit la pachet cu si mai multe greutati. Dar sincer, nu ma intereseaza problemele tale. Acum vorbesc in sfarsit despre mine. Sunt centrul universului meu, n-ai fi crezut vreodata ca nesiguranta mea se va transforma in putere. Uiti ca-s berbec, noi berbecii ne nastem din cenusa, suntem deschizatori de drumuri si oricat ar fi viata de a naibii, tot o biruim.
       Si daca tot veni momentul adevarului… vrei sa stii daca te-am iubit? Nu stiu, nu cred. M-am indragostit, dar ai fost un capriciu. Eram perfect constienta de diferente, dar cu toate astea m-am agatat de tine ca de o linie de plutire. Tu stii cat bine mi-ai facut, mereu ti-am spus-o. Totusi nu mi-a placut felul in care am rupt legatura. Mi-ar fi placut sa ramanem prieteni, dar nu s-a putut. Imi stiu greselile, stiu ca am dat-o in bara, asa a fost sa fie. Da-mi Doamne mintea de-apoi. Dar timpul nu se mai intoarce. Eu insa iti marturisesc ca n-am resentimente, ma bucur ca te-am cunoscut, datorita tie sunt astazi cine sunt si scriu acest articol… frumos sau nu… te-am pretuit, sa stii.
        Asa ca da… sunt bine si-ti spun in cel mai cordial mod, Adio!

2 gânduri despre „Adio…

Lasă un răspuns

