Alegerea unei agentii de pr

Sa alegi o agentie de PR nu este o decizie pe care sa o iei in graba. Nevoia de un astfel de specialist se datoreaza fara doar si poate dorintei de a-ti face cunoscut brand-ul. Trebuie sa-i alegi pe cei care se vor ocupa cu acelasi nivel de interes pentru afacerea ta ca si tine, cu aceeasi pasiune si dorinta de a realiza un plan de succes ca si tine. De fapt vei cauta un colaborator care sa fie liantul intre ceea ce faci si ceea comunici publicului consumator.

Ce trebuie sa verifici in primul rand cand incepi sa cauti o agentie de PR:

  1. Experienta si expertiza in domeniu. Poate printre primele intrebari va fi aceea legata de experienta si de istoria agentiei pe piata de profil.
  2. Cum iti masori rezultatele? In numarul de aparitii in presa, leaduri de vanzari sau cum?

Desi poate vei vedea aceasta situatie ca fiind una banala- caci de ce mai ai nevoie de intrebari cand ti se demonstreaza competentele prin alte exemple pe aceeasi nisa poate – nu subestima puterea unei prezentari si a unei sesiuni de intrebari si raspunsuri. Comunicarea sta la baza oricarei colaborari si mai cu seama cand vine vorba de alegerea celor care sa te reprezinte, caci asa am putea categoriza pe scurt ceea ce o agentie de PR face pentru tine: este cea care vorbeste in  numele tau, care iti defineste imaginea pentru publicul larg.

In concluzie, agentia de PR este necesara pentru brand-ul tau, iar de alegerea pe care o vei face va depinde modul in care iti vei croi calea spre succes.

logo

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s