M-am razbunat

       Am vrut să-mi salvez relația, dar în loc să o salvez, mai rău i-am făcut. Mi-am provocat iubitul la o discuție serioasă face to face, în care fiecare dintre noi să ne spunem ofurile în față, fără menajamente. Dar în loc să ne rezolvăm problemele, mai rău ne-am certat. Eu i-am reproșat că nu-mi mai oferă aceeași atenție ca la început, i-am spus că nu-mi mai oferă aceeași afecțiune și că s-a îndepărtat, că este distant. L-am întrebat, bineînțeles, dacă are pe altcineva. Mi-a negat vehement. Însă nu prea l-am crezut, mai ales când mi-a spus: „te vaiți că nu-ți ofer afecțiune, că nu mai sunt la fel de tandru, ești nemulțumită? Mergi la SexShop, fetiță, dacă eu nu mai sunt de-ajuns”. El n-a înțeles că nu potența este de vină, ci felul lui de a fi, lipsa lui, neimplicarea lui și indiferența lui.

     Mi-a sărit atât de tare țandăra când mi-a spus să merg la SexShop, chipurile să-mi cumpăr o jucărie sexuală care să mă mulțumească, încât i-am cerut să plece. Să-și strângă catrafusele și să mă lase în pace. I-am zis că nu vreau să mai fiu cu un mitocan și dacă nu are de gând să-și schimbe atitudinea, mai bine să plece. A plecat, fără haine, fără lucrurile lui. M-am bucurat, abia am putut să mă răzbun. I le-am aruncat pe toate pe geam. Știu, sunt nebună. Dar a meritat. Am aflat că mă înșela de ceva timp, m-a făcut să mă îndoiesc de mine, m-a făcut să cred că eu nu sunt îndeajuns de bună. Dar i-am plătit-o cu vârf și îndesat.

     Mă întreb dacă fata cu care este în prezent îi acceptă toate mofturile și-i face pe plac în toate. Mă întreb dacă și pe ea o trimite la SexShop când se supără. Probabil că da… probabil că viața lor intimă este condimentată de jocuri și jucării sexuale. Naiba știe, nu vreau să mă mai gândesc nici la el și nici la noua lui viață. Să fie sănătos. Dar în stilul în care se comportă, nicio femeie nu-l va ține lângă ea la nesfârșit.

     Dar… oare dacă aș fi fost eu mai afectuoasă, dacă i-aș fi satisfăcut orice capriciu, oare dacă condimentam mai mult viața intimă… oare m-ar mai fi înșelat? Cine știe… probabil că nu, însă, decât să mă desconsider în asemenea hal, decât să stau drepți în fața lui la orice oră din zi sau din noapte, mai bine așa, singură, dar liberă și liniștită!

Lasă un răspuns

